Власні торгові марки EVA перемогли в міжнародному конкурсі PLMA 2021
Продукти власних торгових марок лінії магазинів EVA стали переможцями міжнародної виставки-конкурсу PLMA 2021 International Salute to Excellence Awards, обійшовши конкурентів з 23-х країн.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, розробки найбільшого українського рітейлера в сегменті drogerie тричі поспіль отримують премію Salute to Excellence як найкращі нові продукти в своїх категоріях. Цього року журі відзначило маску для шкіри обличчя ТМ ABOUT face та набір кремів ТМ Just Kawaii. Суддівська панель оцінювала оригінальність концепції, властивості й склад продукту, дизайн пакування та інші характеристики.
Так, колагенова маска для обличчя ABOUT face Super Collagen Seaweed Face Mask із насінням водоростей здобула перемогу в категорії Cleansers & Masks. Завдяки великому вмісту колагену, мікроелементів, вітамінів та амінокислот маска живить шкіру, стимулює природну регенерацію клітин, покращує мікроциркуляцію в клітинах, глибоко зволожує шкіру та насичує її киснем. Журі проєкту відзначило екологічність продукту, його унікальність, збалансований склад і текстуру, а також ідеальне поєднання ціни та якості.
Подарунковий набір Just Kawaii Desserts In The World Marshmelow, до якого входять два види крему — для рук і для ніг — переміг у категорії Hand & Foot Care. Крем для рук запобігає зневодненню шкіри, відновлює ліпідний бар’єр і захищає від впливу зовнішніх чинників. Крем для ніг має зволожувальну властивість, живить шкіру, усуває сухість і лущення, запобігає утворенню мозолів, дарує відчуття комфорту. Крім цих характеристик продуктів судді окремо відзначили оригінальний дизайн пакування.
«Ми втретє беремо участь у цьому престижному конкурсі й втретє святкуємо перемогу. Надзвичайно приємно, що міжнародне журі цього разу оцінило наше прагнення створювати інноваційні продукти, просувати ідеї екологічності, намагання використовувати сировину з рослин, здатних до швидкого оновлення, і спрямовувати нашого споживача до свідомого споживання та заощадження природних ресурсів. Проте найвищою нагородою для нас завжди було й буде визнання наших покупців, для яких насамперед і працює наша команда», — коментує Галина Ободець, директор департаменту власних торгових марок лінії магазинів EVA.
Цьогоріч на конкурс було подано 600 проєктів 62 рітейлерів із 23 країн, що охоплюють 84 категорії. Міжнародна суддівська колегія PLMA зібралася в Амстердамі, щоб розглянути подані заявки. Продукти-переможці буде представлено на міжнародній виставці PLMA 2021 Back to Business «World of Private Label», запланованій на 14 і 15 грудня в столиці Нідерландів.
Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, яка пропонує широкий асортимент декоративної косметики, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби по догляду за малюками. Більше 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА». У 2019 році компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association, а також нагороду найбільшої міжнародної виставки в галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association) в Нідерландах і нагороду «За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками» від виставки InterCHARM. За 19 років компанія виросла до більш ніж 1000 магазинів по всій Україні, представивши понад 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше в своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічну межу в 100 мільйонів одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, і має в своєму портфелі 51 ВТМ. Зараз штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 14 000 осіб
Читайте також –
EVA в партнерстві з Анною Трінчер запускає нову комунікацію оновленого бренда GlamBee