
Йогурти як джерело радості: Молокія представила нову рекламну кампанію


30 серпня 2025 року компанія Брокард-Україна відкрила концептуальний магазин Brocard Beauty Garden у столичному ТРЦ Respublica Park. Новий простір площею 1703,4 кв. м об’єднав інновації, природну естетику та красу, даруючи відвідувачам досвід, що виходить за межі звичного шопінгу.
Brocard Beauty Garden створено як сучасний живий сад – багатовимірний, сповнений енергією й сенсами. Понад 400 кращих світових брендів, включно з аптечною косметикою та БАДами, створюють унікальне середовище, де догляд за собою поєднується зі здоров’ям та естетикою. Тут можна пройти діагностику шкіри обличчя та стану волосся, отримати персоналізовані консультації від б’юті-експертів та відчути, як краса працює на вас.
У Brocard Beauty Garden представлені численні тематичні галереї, які задовільнять найвибагливіші смаки: від азійської косметики до дитячих продуктів, від догляду за тілом і волоссям до косметики для тварин. Простір вражає своєю величчю й продуманістю: усе розташовано так, щоб відкривати красу в будь-якій деталі, водночас залишаючи відчуття свободи і легкості.
Галерея ароматів Brocard – це масштабний простір, де зібрані найкращі світові бренди парфумерії. Тут можна знайти і культові аромати, і найновіші прем’єри, і бестселери всіх часів. Особливе місце займає колекція нішевої парфумерії: 160 кв. м, 111 брендів – кожен із власною історією, характером та філософією.
Із 5 вересня у Brocard Beauty Garden з’явиться ще один сервіс для покупців – електронний подарунковий сертифікат eCard. Його можна придбати і отримати на мобільний телефон уже за кілька хвилин. Сертифікат діє як онлайн, так і в магазині Brocard Beauty Garden, підходить для оплати будь-яких товарів (у тому числі зі знижками) та доступний у номіналах від 200 до 25 000 грн.
«Ідея Beauty Garden з’явилася ще до повномасштабної війни: ми уявляли простір, що виходить далеко за межі звичного магазину краси. Сьогодні ця мрія стала реальністю. Масштаб не має аналогів у мережі Brocard. Кожна деталь – від палітри кольорів до концепції простору – створена, аби дарувати відвідувачам багатовимірний досвід, новий рівень емоцій і сприйняття краси», – зазначає директорка зі стратегічного розвитку Брокард-Україна, спонсорка проєкту Brocard Beauty Garden Олена Лада.
«Ми пишаємося, що партнери обрали саме ТРЦ Respublika Park для запуску нового формату Brocard Beauty Garden. Це масштабний простір з концепцією “живого саду”, де представлено сотні світових брендів. Такі проєкти показують стратегію розвитку beauty-індустрії в Україні», – додає СЕО ТРЦ Respublica Park Юлія Щаслива.
«Нова retail-концепція Brocard Beauty Garden, реалізована в партнерстві з лідером beauty-ринку, створює комплексний атмосферний простір з найбільшою колекцією нішевої парфумерії, персоналізованими консультаціями та діагностикою для широкої аудиторії поціновувачів. Подібні проєкти визначають тренди розвитку retail & development в Україні», – коментує директорка з оренди ТРЦ Respublika Park Світлана Горюнова.
У всіх магазинах мережі Brocard представлена виключно оригінальна продукція провідних світових брендів косметики і парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистриб’юторами брендів в Україні, що гарантує якість, справжність і безпеку всіх товарів мережі.
Довідка. Брокард-Україна – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди Brocard, інтернет-магазин Brocard.ua та мобільний застосунок Brocard). У компанії 66 магазинів у 22 містах України, понад 1500 співробітників і більше 2,5 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені більше 530 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 120 нішевих парфумерних домів. У 2024 році загальний обіг мережі склав 5,66 млрд грн.