18 червня — вебінар Consulting for Retail (С4R): “Оптимізуйте асортимент ефективно, керуючи даними про споживчий попит”
18 червня компанія Consulting for Retail (С4R) запрошує представників рітейл-ринку взяти участь у вебінарі «Оптимізуйте асортимент ефективно, керуючи даними про споживчий попит».
Цей текст доступний також російською мовою
Як дослідження даних і машинне навчання допомагають відстежувати зміни попиту, реагувати на потреби клієнтів, оптимізувати асортимент і викладку в торгових точках? Як ефективно використовувати дані при плануванні асортименту? На ці та інші питання дадуть відповідь СЕО Сonsulting for Retail Павло Щербаков, а також експерти компанії Андрій Шевчук і Денис Ромаш.
Відвідавши вебінар, ви дізнаєтеся:
- Для чого необхідно визначати ролі товарних категорій для покупця і рітейлера.
- Як роль категорії дозволяє визначити асортиментну стратегію.
- Що таке кластеризації магазинів в розрізі товарних категорій за патернами купівельних переваг, і чому вона більш ефективна, ніж кластеризація торгових об’єктів за узагальненими показниками.
- Як при формуванні асортименту одночасно врахувати підвищення ефективності операцій, керованість і купівельні переваги.
Коли: 18 червня 2020
Аудиторія вебінару: категорійні менеджери, керуючі роздрібними мережами, комерційні директори.
Час початку вебінару по країнах:
Україна, Білорусь, Росія (Москва) – 18:00
Азербайджан, Грузія – 19:00
Узбекистан – 20:00
Казахстан – 21:00
Тривалість вебінару – 1,5 години.
Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена.
Реєстрація обов’язкова за посиланням: https://us02web.zoom.us/webinar/register/7015913661480/WN_slzr01vkQme6OI7jlcLX0A