
Торгова марка «Кулиничі»: 180 SKU – 180 точок за лічені кліки у застосунку EDIN Market


Varus.ua запровадив нову функцію — підписку на товари. Відтепер користувачі можуть налаштувати регулярну доставку обраних позицій з автоматичним повторенням замовлення через обраний інтервал: раз на тиждень, два тижні, місяць або у довільному ритмі.
Щоб скористатися функцією, потрібно вибрати потрібний товар на сайті, зазначити бажану частоту доставки та підтвердити підписку. Сервіс надає змогу змінювати налаштування в будь-який момент: змінити кількість товару, поставити підписку на паузу або скасувати її повністю. Усі зміни користувач вносить самостійно в особистому кабінеті.
Підписка доступна для всіх категорій товарів, включно з продуктами харчування, побутовою хімією, кормами для тварин і готовими стравами з Varus Café.
«Щоб “знову не забути купити воду”, ми запустили першу в Україні підписку на товари на Varus.ua. Клієнт просто обирає потрібне, налаштовує доставку — і більше жодних списків, нагадувань чи порожнього холодильника», — прокоментував e-commerce директор мережі Varus Олег Спірін.
Як повідомили в компанії, доставка замовлень за підпискою безкоштовна до 30 червня 2025 року.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією “Омега”. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 113 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок Varus.ua.