
Трипільські обрії: як виглядає та чим вирізняється новий ТЦ OBRIY Trypil (фотоогляд)


Мережа супермаркетів Varus постійно вдосконалює свої послуги та впроваджує технологічні рішення, щоб забезпечити своїм клієнтам кращий клієнтський досвід. Реалізуючи стратегію з забезпечення високої якості обслуговування, сервіс усвідомлених покупок varus.ua розпочав офіційну співпрацю з надійним партнером — Glovo та її платформою з пошуку курʼєрів On-Demand.
Наразі клієнтам varus.ua доступні кілька видів онлайн-замовлень — самовивіз та планова доставка. Аби забезпечувати максимальну якість та швидкість доставки, використовують власну системну розробку — “Остання миля”. Серед її основних переваг:
Співпраця з одним зі світових лідерів серед сервісів доставки не тільки підвищує конкурентоспроможність мережі Varus, але й створює додаткові можливості для клієнтів. Varus.ua зможе ще більше зміцнити свої позиції на ринку, запропонувавши клієнтам швидшу й зручнішу доставку замовлень. Офіційна інтеграція On-Demand у систему varus.ua забезпечує швидку обробку пріоритетних замовлень. Це своєю чергою сприяє значному скороченню часу доставки до 35 хвилин.
“Співпраця з Glovo — це ще один крок varus.ua до побудови найефективнішої логістичної мережі, яка гарантує надійність, доступність та високий рівень обслуговування для кожного клієнта”, — коментує Олег Спірін, e-commerce директор Varus.
Уже найближчим часом суттєва частка замовлень пріоритетної доставки varus.ua буде виконуватись саме з використанням платформи з пошуку курʼєрів On-Demand. А в майбутньому мережа планує продовжувати розвивати співпрацю з Glovo та іншими партнерами, впроваджуючи нові ініціативи та можливості для надання кращого сервіса клієнтам varus.ua.