
Мережа магазинів для творчості та дозвілля Akvarel відкрила два нових магазина: у Кривому Розі та Києві (+фото)


У мережі супермаркетів Varus зростає попит на продукти з простим і зрозумілим складом — без барвників, ароматизаторів, консервантів і синтетичних добавок.
Тренд clean label, що активно розвивається на глобальному ринку, все помітніше впливає на харчову поведінку українців. Дедалі більше покупців читають етикетки, уникають складних назв та обирають прозорі формулювання на кшталт «молоко, закваска» або «яблуко перетерте».
У відповідь на запит споживачів Varus запроваджує спеціальні добірки товарів із простим складом, розвиває фільтри за типом інгредієнтів на сайті та в мобільному застосунку, а також публікує освітні матеріали для тих, хто хоче краще орієнтуватися в маркуванні. У фокусі клієнтів — молочна категорія, бакалія, дитяче харчування, снеки та рослинні альтернативи. Зростає популярність натуральних йогуртів без добавок; пастеризованого молока без стабілізаторів; гречки й кіноа без підсолоджувачів, а також продуктів із позначками «без глютену», «без цукру», «без пальмової олії».
За даними внутрішнього дослідження, майже 75% українських споживачів готові купувати сертифіковану органічну продукцію. Однак складність у розпізнаванні маркувань залишається бар’єром, тому Varus акцентує увагу не лише на асортименті, а й на зручності навігації й освітніх інструментах.
Як зазначає Дарина Палагута, директорка департаменту управління товарною категорією фреш, зміни у виборі продуктів є частиною ширшої трансформації: «Ми бачимо, як змінюється свідомість споживача — все більше людей прагнуть розуміти, що саме вони купують і вживають щодня. Varus підтримує цей запит — і не лише через асортимент, а й через зручні інструменти для щоденного вибору».
У компанії наголошують: clean label — це не мода, а новий стандарт. І мережа прагне бути партнером у щоденному виборі покупця, забезпечуючи доступ до прозорих продуктів і зрозумілої, стислої інформації.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією “Омега”. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 115 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.