
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Мережа супермаркетів Varus підбила підсумки 2024 року та поділилася власними вагомими досягненнями. Завдяки наполегливій роботі команди та підтримці клієнтів, компанія отримала низку престижних нагород і подяк.
Власні торгові марки Varus стали тріумфаторами престижного дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks. За результатами експертного оцінювання та сліпих дегустацій, одразу сім товарів власних торгових марок Varus отримали найвищі – золоті – відзнаки за бездоганні смакові якості та відповідність найвищим стандартам.
Окрім цього, Varus був відзначений на Премії Food Industry Solutions, що відзначає найкращі дизайнерські та технічні рішення у харчовій індустрії. Завдяки впровадженню інноваційних технологій та сталих рішень, компанія не лише підвищує якість продукції, але й робить її доступною для широкого кола споживачів.
Мережа також здобула перемогу у престижному національному рейтингу “Українська народна премія 2024”. Це щорічний рейтинг, що визначає лідерів ринку виключно на основі відкритого голосування. У 2024 році в дослідженні взяли участь тисячі українців, які обирали найкращі компанії у 30 різних категоріях. Загалом переможцями стали 819 компаній.
Мережа отримала відзнаку у категорії “Супермаркети” завдяки високій якості товарів та обслуговування, а також підтримку українських виробників.
Комунікаційна кампанія “В людях ваша сила! Робота кожного важлива” перемогла у конкурсі PR-проєктів від MMR. Ініціатива, яку мережа розробили спільно з агенцією Trembita PR, спрямована на підтримку персоналу, популяризацію приязного та ввічливого спілкування між працівниками супермаркетів та клієнтами. Кампанія зайняла перша місце у номінації “Найкращий внутрішній PR”.
Інноваційний підхід мережі до розвитку ритейлу отримав високу оцінку: мережа посіла третє місце у номінації “Інноваційний ритейлер 2024 року” на конкурсі RAU Awards завдяки впровадженню сучасного сервісу Scan&Go, що забезпечує швидкий, зручний та сучасний процес покупок.
Окрім комерційних успіхів, Varus отримав визнання за вагомий внесок у благодійність. Компанію було відзначено подякою від Благодійного фонду Руслана Шостака за активну участь у проєкті “Дитинство без війни”. Завдяки спільним зусиллям, понад 3500 українських дітей-сиріт та їхніх супроводжуючих були евакуйовані до безпечної Туреччини. Після тривалого перебування в безпечних умовах, діти повернулись до України, де для них розпочинається новий етап – пошук родин та адаптація до мирного життя.