
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Український партнер бренду Usupso, який об’єднує 28 магазинів в різних регіонах України, змінить вивіску всіх магазинів на власний бренд O!Some. Перший магазин під новим брендом вже відкрився в Одесі.
Цей текст доступний також російською мовою
Китайський бренд товарів Usupso виходить із боротьби з конкурентом Miniso за можливість працювати на ринку України під діючим брендом. Український партнер, компанія Атамі (майстер-франчайзі Usupso), вирішив закрити всі магазини Usupso до вересня 2022 року, а на їхньому місці розвивати власний бренд O!Some, – повідомляє Liga.Бізнес, з посиланням на співвласницю Атамі Маріанну Самсонову.
“Ми пролонгували договір з Usupso до серпня наступного року включно. За цей час ми умовно закриємо магазини, тобто демонтуємо вивіски, зробимо ремонти в торговельних точках. На їхньому місці ми плануємо відкрити власний бренд, який торгуватиме схожими товарами з Usupso”, – розповіла співвласниця української мережі Usupso.
За її словами, відмова від розвитку Usupso пов’язана з тим, що всі витрати на судові розгляди лягли на плечі Атамі, франчайзер – Usupso – не включився у процес.
Два китайські бренди недорогих товарів повсякденного попиту зайшли в Україну з різницею у чотири місяці – Miniso у вересні 2017-го, а Usupso у січні 2018-го. Претензії про схожість брендів та оформлення магазинів у Miniso виникли 2021-го. Компанія звинуватила конкурента у порушенні прав інтелектуальної власності, посилаючись на візуальну схожість в оформленні вивісок та назві магазинів.
Порівняння Miniso та Usupso з позовної заяви. Зображення: Liga.Бізнес
Один магазин нової мережі O!some вже працює в Одесі у ТРЦ Fontan Sky. Як і раніше, в асортименті рітейлера залишається товари, що постійно оновлюються, втілюючи драйв азіатської молоді. В свою чергу, Маріанна Самсонова сподівається, що субфранчайзі погодяться змінити вивіску та продовжити партнерство. “Розлучатися ми ні з ким не маємо наміру”, – запевнила вона.
Довідка. Мережа Usupso в Україні об’єднує 28 магазинів у Києві, Одесі, Дніпрі, Львові, Херсоні та ін. Атамі – майстер-франчайзі, який може продавати субфраншизу. У компанії шість партнерів – два у Києві, по одному у Львові, Вінниці та Дніпрі. За даними держреєстру Мін’юсту, засновницями Атамі є Алла Гайдук, Марія Філімонова та Маріанна Самсонова.
Читайте також
O!SOME: в Україні розпочала роботу нова мережа магазинів в азіатському стилі