Японський бренд USUPSO став членом Асоціації рітейлерів України

Японський бренд USUPSO став членом Асоціації рітейлерів України

08.10.2018 08:00
  676
rau

Компанія, торговельна мережа якої налічує більше 1000 магазинів в 30 країнах, приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.

Read in English

Бренд USUPSO родом з Токіо – однієї зі світових столиць сучасного дизайну та інновацій. Концепція бренду – «японський бренд товарів для яскравого життя».

Сьогодні USUPSO – міжнародна мережа, яка налічує більше 1 000 магазинів в 30 країнах світу. У січні 2018 року бренд відкрив перший магазин в Україні в Одесі (ТРЦ Riviera), а в березні 2018 запустив перший в світі інтернет-магазин.

Команда USUPSO впевнена, що кожен день повинен бути не тільки комфортним, але й захоплюючим. А щоденні рутинні справи можуть перетворюватися у цікаві пригоди завдяки незвичайним товарам USUPSO.

Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.

Читайте також –

Майстерня FROM US стала членом Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  433
Усі новини ринку