Гігант Подолу: Ultramarket відкрив у Києві гіпермаркет у еко-крафтовому дизайні (фотоогляд)

Гігант Подолу: Ultramarket відкрив у Києві гіпермаркет у еко-крафтовому дизайні (фотоогляд)

13.12.2022 08:00
  9173
Микола Маранчак

Новий Ultramarket площею 6500 кв. м та величезним паркінгом відкрився 10 грудня на вул. Глибочицькій, 44.

Як повідомила RAU прес-служба мережі, в магазині представлена велика фреш-зона зі свіжими овочами та фруктами, органічна і крафтова продукція, готові страви кулінарії, які можна розігріти та забрати додому гарячими, випічка, солодощі та ще безліч всього необхідного для щоденного життя. Також рітейлер пропонує товари власної торгової марки The Local Food, створеної у співпраці з локальними виробниками та фермерами.

Дизайн магазину виконали з акцентом на екологічність і крафт. В оформленні магазину використано багато дерева, розписи на стінах, а в деяких відділах можна знайти арт-об’єкти. Наприклад, гігантське брокколі, металеву рибу або гігантські солодощі.

В кафе-піцерії, розташованій на території гіпермаркету, можна пообідати, попрацювати та підзарядити гаджети, коли це необхідно. Ultramarket на Подолі працює завжди зі світлом незалежно від графіків відключення електроенергії з 8:30 до 22:00. “Пункт Турботи” в Ultramarket розрахований на 100 осіб.

“Саме так ми виражаємо свою любов до наших покупців — разом переживаємо складні моменти та підтримуємо, надаючи можливість зручно купити найнеобхідніше для всієї родини”, – говорять в мережі.

Великий паркінг, площа якого складає 5000 кв. м, облаштований на даху будівлі. Усі охочі можуть там за необхідності залишити свій транспортний засіб.

Нагадаємо, вперше відкриття Ultramarket на Подолі, розташованого на місці закритого Ельдорадо, анонсували влітку 2021 року. Без урахування купівлі нерухомості сума інвестицій в об’єкт склала $2-3 млн. При створенні тематичного дизайну Ultramarket використовують змішану стилістику. В торговельному залі немає типових і візуально однакових відділів, всі зони відрізняються стилем, матеріалами і навіть шрифтами вивісок, але пов’язані єдиною ідеєю з акцентом на екологічність і крафт.

Довідка. Ultramarket — нова українська мережа продовольчих супермаркетів і гіпермаркетів, яка виникла після поділу активів партнерів мережі Мегамаркет. В рамках нової концепції Health, Craft, Farm, Local мережа провела ребрендинг і реформат своїх гіпермаркетів у Києві за адресою вул. В. Гетьмана, 6 (ТРЦ Cosmo Multimall) та вул. Сурикова, 3 А, а також запустила у 2021-му новий Ultramarket на просп. Перемоги, 67.

Читайте також

Юлія Дзюба, рітейл-ательє Dzyuba: Рік Ultramarket – як створювалася концепція магазину і в чому її “фішка” (+фото)

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку