
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Алло продовжує інвестувати у розвиток офлайн-мережі омніканального роздробу, щоб стати ще ближче до клієнтів. Компанія також оптимізує торговий простір для зручних оглядин та покупок, а також отримання онлайн-замовлень. Впродовж третього кварталу Алло відкрила один новий магазин в Києві та оновила 23 торгові точки у 10 містах.
30 серпня у переліку київських магазинів Алло з’явилася нова адреса – вул. Гната Юри, 20, ТРЦ Квадрат.
На понад 100 кв. м представлено широкий асортимент товарів – від смартфонів та планшетів, акустики та товарів для геймінгу до побутової техніки та гаджетів для персонального догляду.
Тут можна оглянути й купити мультипечі, зубні щітки, іригатори, бритви, ручні пилососи та зволожувачі повітря, а площа нового магазину дала можливість представити моделі телевізорів з великою діагоналлю та збільшити кількість нових моделей смартфонів.
В переформатованих та оновлених магазинах мережі розширено асортимент дрібної побутової техніки. Крім того, в декількох магазинах товари для геймінгу тепер представлено у бренд-зонах Hator, Razer та Logitech.
На кінець вересня омніканальна мережа Алло налічує 295 магазинів у понад 100 містах України. Більшість магазинів працює за відсутності електроенергії: в них можна купувати сучасні інноваційні пристрої, розраховуючись за них готівкою чи карткою, а в разі потреби – підзарядити свої гаджети.
Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.