У магазині Будинок Іграшок встановили найбільшу 3D-вітрину Sylvanian Families у Східній та Центральній Європі

У магазині Будинок Іграшок встановили найбільшу 3D-вітрину Sylvanian Families у Східній та Центральній Європі

10.06.2025 01:00
  686
Оксана Дудка

Sylvanian Families – серія колекційних фігурок тварин, меблів і будиночків, що відтворюють життя у казковому селі. Бренд популярний у всьому світі завдяки увазі до деталей та темі родинного затишку. Цьогоріч бренду виповнюється 40 років, що стало нагодою для нового масштабного проєкту.

Ритейлер разом із дистриб’ютором іграшок Sylvanian Families Торі Трейд встановили найбільшу 3D-вітрину, що відтворює світ Сільванії. Вітрина розташовується у магазині Будинок Іграшок у київському ТРЦ Respublika Park. Її розмір – 4,2 х 3,5 метри, а глибина – понад метр. За масштабом її перевищує лише вітрина у Великій Британії. Завдяки розташуванню у зоні з високим трафіком, вітрина щодня привертає увагу тисяч відвідувачів.

Конструкція створена з ефектом паралаксу: елементи розміщені на різній глибині між склом, що створює обʼєм і робить сцену у ній “живою”. Щоб підкреслити реалістичність, всередині встановлено ростові фігури, а деякі елементи рухаються. Це єдина вітрина Sylvanian Families в Україні із динамічними елементами.

Ще одна особливість інсталяції – повністю екологічне виконання. Вітрина не містить жодного пластику, лише перероблений картон. Всі елементи виготовлені з нуля і навіть у разі утилізації не зашкодять довкіллю, а стануть основою для нових проєктів.

Вітрина буде постійною експозицією із сезонними оновлення. Її конструкція дозволяє регулярно змінювати сюжет і представляти новинки колекції Sylvanian Families. Для фанатів бренду – це справжнє запрошення у світ Сільванії, де навіть ті, хто вже мають фігурки вдома, відкриють для себе щось нове.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олена Плахова залишила Нову пошту після майже шести років роботи на позиції директорки з управління репутацією

Олена Плахова залишила Нову пошту після майже шести років роботи на позиції директорки з управління репутацією

27 червня групу компаній Нова пошта залишила директорка з управління репутацією Олена Плахова. Про своє рішення вона...
time icon  
  490
Усі новини ринку