ТРЦ Retroville в Києві відкрився у повному форматі: найвідоміші бренди, величезний фуд-корт, знижки та розваги (фотоогляд)

ТРЦ Retroville в Києві відкрився у повному форматі: найвідоміші бренди, величезний фуд-корт, знижки та розваги (фотоогляд)

04.08.2020 08:30
  1152
rau

У суботу, 1 серпня 2020 року, відбулося повне відкриття одного з найбільших торгово-розважальних центрів у столиці ТРЦ Retroville, загальною площею 120 334 кв. м. Зважаючи на кількість покупців, на цю подію очікував багато хто – всього за один день ТРЦ відвідало понад 30 000 осіб.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба торгово-розважального центра, з перших хвилин роботи ТРЦ гостей чекало море розваг і приємних сюрпризів. На парковці, яка розрахована на 3 245 паркомісць, відвідувачів зустрічали акробати на ходулях в барвистих костюмах, створюючи гарний настрій для шопінгу.

Програма відкриття була насиченою і однаково цікавою як для дорослих, так і для дітей: виступи кавер-гуртів на сцені, діджей-сети, яскраві фотозони, конкурси з подарунками та ярмарки виробів ручної роботи. Загальний призовий фонд за місяць відкриття становитиме орієнтовно 1 млн грн.

Доповнили атмосферу свята суперакції та знижки від відомих улюблених брендів, які в суботу відкрили двері своїх магазинів для перших покупців. Зокрема, на першому поверсі відкрилися такі магазини, як H&M (2436 кв. м), Intersport (1300 кв. м), Brocard (408 кв. м), S&F (881 кв. м), Colin’s (489 кв. м), Estro (231 кв. м), Intertop (457 кв. м), Алло (436 кв. м), а також Skechers, 4F, Respect, Samsung, Rieker, IQOS, Ecco, Wittchen, Jasmine, Люксоптика, Дом оптики, Золотий Вік, Pandora, Aurum, Секунда, ДЕКА та інші. Знижками до 60% на товари для дому та затишку порадували «Галереї Деко» (1364 кв. м) та JYSK (1306 кв. м).

Крім того, на другому поверсі почав роботу найбільший магазин для творчості та навчання мережі Librarium (700 кв. м), дитячі магазини «Дитячі Мрії» та Bartek, салон краси та здоров’я ARTE Beauty Clinic, а також фуд-корт на 725 місць, включаючи McDonald’s і KFC, Salateira, FS Ukraine, Gremio Grill, Master Burger, Lviv Croissants, Udgen Burger. На фуд-корті все створено для комфортного і приємного відпочинку, адже оформлені зони в різній стилістиці: Loft, Lounge, Eco, Green, дитяча зона.

Нові бренди в ТРЦ Retroville будуть відкриватися кожного дня протягом усього місяця. Наприклад, в серпні відкриються SPORTMASTER, LC Waikiki, DeFacto, ВСІ.СВОЇ, Cropp, House, Sinsay, O’STIN, Intimissimi, Tezenis, Calzedonia, Walker, Stem, Oodji, Under Armour, Timberland, Yves Rocher та інші магазини.

13 серпня перших відвідувачів приймуть Multiplex, а 15 серпня – Sport Life. Відкриються окремі ресторани: перший ресторан корейського барбекю «Ким Кимчи», Menya Musashi, Loft Gastropub, Евразія, Fish Fetish, а також грузинський ресторан. А вже до кінця вересня відкриються близько 78% всіх орендарів.

Нагадаємо, що відкриття першої черги ТРЦ Retroville відбулося 30 травня.

 Довідка. ТРЦ Retroville – дворівневий багатофункціональний комплекс, розташований в Києві за адресою проспект Правди, 47. Серед переваг місця розташування комплексу варто відзначити хорошу транспортну доступність. ТРЦ оточують чотири активні вулиці – проспект Правди, проспект Гонгадзе, проспект Василя Порика та вулиця Івана Виговського. При цьому вже найближчим часом, за переконаннями міської влади, на Виноградарі з’являться чотири станції метрополітену, дві з яких будуть знаходитись зовсім поряд із торговим центром.

Загальна площа об’єкту (GBA) становить 120 334 кв. м, серед яких 9450 кв. м займає бізнес-центр класу «B», орендна площа (GLA) – 86 283 кв. м.

Читайте також –

Новини ТРЦ: Retroville, Sky Mall, ЦУМ Київ, Спартак, Брама та інші

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку