Час змінюватися на краще: як оновлюється ТРЦ PIRAMIDA та як це сприймають орендарі

Час змінюватися на краще: як оновлюється ТРЦ PIRAMIDA та як це сприймають орендарі

08.02.2019 08:15
  310
Іван Зайцев

Комерційний директор підрозділу Property Management інвесткомпанії Dragon Capital та керівник відділу оренди ТРЦ PIRAMIDA про те, як модернізація торгівельного центру залучає додаткових відвідувачів, покращує конверсію та збільшує доходи орендарів.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Наталія Кравець

Оновлення ТРЦ – це постійний і неминучий процес. Орендарі, які не виправдали очікувань, залишають об’єкт, з’являються нові більш потужні бренди. Але інколи компанії, що працюють в ТРЦ вже тривалий час, самі шукають можливість збільшити орендовані площі та представити більш широкий асортимент товарів. Це ознака здоров’я, популярності та перспективності центру. Саме це зараз відбувається  у ТРЦ PIRAMIDA: багато якірних орендарів впроваджують нові формати, розширяються та оновлюються паралельно із торгівельним центром.

Лариса Євтушенко

Які саме зміни відбуваються у ТРЦ PIRAMIDA, яким його бачать власники та керуюча команда в майбутньому, як вдається залишатися успішним центром та залучати ще більше відвідувачів, RAU розповіли комерційний директор підрозділу Property Management в інвестиційній компанії Dragon Capital (власник ТРЦ PIRAMIDA) Наталія Кравець та керівник відділу оренди торгово-розважального центру Лариса Євтушенко.

– За останній рік в ТРЦ PIRAMIDA значним чином змінився tenant-mix. З чим це пов’язано?

– Так, наразі маємо завершення початкового етапу реконструкції. Тому впроваджуються якісні зміни не тільки в організації простору чи інтер’єрі самого ТЦ, але також у вимогах до пулу орендарів. Також вдосконалюються стандарти й алгоритми роботи з поточними орендарями. В результаті дійсно є зміни в tenant-mix, що поповнився новими сильними операторами. Здійснено ряд ротацій та реконцепцій деяких брендів, є чисельні заміни вхідних груп магазинів згідно нових технічних та стилістичних вимог.

– Які саме рітейлери зайшли в центр за останній рік?

– Оскільки ТРЦ PIRAMIDA має високий рейтинг не тільки серед відвідувачів, але й серед операторів, наш tenant-mix поповнився такими гучними брендами, як Цитрус, STEM/Walker, Marc&Andre, Arber, Kleo, Xiaomi, Miniso та ін.

– Чому PIRAMIDA є привабливим ТРЦ для таких операторів?

– Харківський масив по праву вважається меккою для всіх рітейлерів, так як там проживає більше 500 000 людей з рівнем доходу «середній» і «вище середнього». ТРЦ знаходиться на шляху від станції метро «Позняки» (з пасажиропотоком 38 000 осіб на добу) до житлового масиву. До того ж, фасад виходить на головну магістраль – проспект Миколи Бажана, є власний паркінг. Також завдяки компактному розміру, простій конфігурації, збалансованому складу орендарів і гарних показниках відвідуваності, товарообіг більшості операторів знаходиться на високому рівні. Всі ці фактори, разом з низьким коефіцієнтом насиченості торговельними площами в даному районі, залучають нових потенційних орендарів або спонукають вже існуючих відкривати нові магазини зі свого портфелю брендів

– Окрім нових, ряд існуючих орендарів – Фокстрот, Алло, Oodji, Ecco, Intertop, brabrabra, Буква, Smyk, Cropp тощо – оновили свої торгівельні точки. З чим це пов’язано? Реконструкція так впливає чи нова ера бізнесу після кризи?

– Такий позитивний “флешмоб”, звичайно, частково пов’язаний з поступовим виходом з економічної кризи, але головним чином – із реконструкцією в ТРЦ, яка має на меті якісну зміну на всіх рівнях. Кожен орендар – це складова об’єкту, тому дуже важливо організувати простір згідно вимог і очікувань відвідувачів. Адже зараз поняття шопінгу майже ототожнюється з дозвіллям, де якість сервісу, оточення та продукт оцінюється в комплексі. Тому реконцепція – це спільний розвиток як операторів, так і самого центру.

– Чи такі зміни впливають на відвідуваність і конверсію?

– Удосконалення завжди сприймається позитивно, тому, звичайно, всі зміни в комплексі поліпшують рейтинг ТРЦ серед відвідувачів, і це вже має відображення у кількісних показниках footfall і конверсії, незважаючи на те, що ремонтні роботи проводяться у функціонуючому об’єкті.

– Який товарний сегмент є найбільш затребуваним у ТРЦ PIRAMIDA ?

– У світі сучасних технологій одними з найбільш затребуваних є магазини електроніки. Успішно працюють iStudio, оновлені Фокстрот і Алло, відкрився новий Xiaomi. Плануються магазини Київстар та Vodafone. Окремо варто виділити Цитрус, який став першим на Лівому березі, і який є чи не найуспішнішим в столиці.

Коментарі орендарів

Вадим Танченко, генеральний директор Цитрус:

У 2017 році компанія прийняла рішення розвивати нові локації у Києві на лівому березі Дніпра. Для цього ми вдало обрали ТРЦ PIRAMIDA. Цитрус – компанія, яка орієнтується на довгострокові відносини з кожним клієнтом. Наше завдання – не замикати спілкування виключно на продажах. Покупці хочуть отримати від бренду комплексний досвід, а не просто консультацію або знижку на наступну покупку. Ми втілили в життя це через Цитрус Академію. Орієнтуючись на її п’ятирічний досвід роботи в цілому, ми знаємо, що клієнту важливий не тільки графік і формат занять, а й зручне розташування майданчика для навчання. Тому наприкінці грудня 2018 року ми відкрили в ТРЦ PIRAMIDA ще й лекторій Цитрус Академія, клас робототехніки та YouTube студію.

Михайло Кривошеєв, адміністративний директор центрального регіону мережі магазинів гаджетів та електроніки Алло

Більшість торгових центрів Києва, побудованих десять і більше років тому, з кожним роком застарівають і працюють все гірше. Однак ТРЦ PIRAMIDA, незважаючи на п’ятнадцятирічний стаж роботи, залишається одним із найбільш успішних торгових об’єктів Києва. У цьому велика заслуга компанії Dragon Capital і нинішньої керуючої команди ТРЦ. Вони постійно працюють над посиленням tenant-mix, оновлюють як склад орендарів, так і сам торговий центр. Не виключаю, що продажі з квадратного метра в ТРЦ PIRAMIDA – найвищі в столиці. Адже сам торговий центр невеликий за площею, а трафік відвідувачів дуже високий. Незважаючи на те, що в ТРЦ присутні наші конкуренти: Цитрус і великий магазин Фокстрот, обидва наші магазини Алло та Xiaomi демонструють хороші результати. Думаю, свою роль відіграє не тільки трафік, але й синергія торгівельних об’єктів з продажу техніки та електроніки. Споживач вже знає, що у ТРЦ PIRAMIDA він отримає якісний сервіс і великий вибір товарів.

Василь Шургот, керівник відділу нерухомості та розвитку мережі Фокстрот

Наш магазин Фокстрот в ТРЦ PIRAMIDA працює з 2007 року, тому ми відомі відвідувачам і маємо досить широку клієнтську базу. Керуюча команда ТРЦ максимально сприяла нашій меті: створити комфортний і зручний магазин для клієнтів.

У 2018 році ми прийняли рішення кардинально оновити наш формат, змінити конфігурацію магазину і розширити вхідну зону, щоб клієнтам було зручно переміщатися та обирати товар.

Після реформату магазин став набагато привабливішим та зручнішим для відвідувачів. Вхідна група розташувалася безпосередньо навпроти нових ескалаторів, які підіймаються на другий поверх ТРЦ. Ми здійснили повну заміну обладнання – відтепер весь товар розташований на торгових полицях, налаштований і готовий до демонстрації. Також для клієнтів створена комфортна зона оформлення товару в кредит та зона для найменших відвідувачів.

Клієнти Фокстрот у ТРЦ PIRAMIDA повною мірою оцінили наші зусилля. Після реконцепції ми отримали дуже хороший приріст в продажах і ріст показників відвідуваності.

Читайте також –

Керівництво ТРЦ Піраміда: Відкриємо повноцінний фуд-корт і сучасний кінотеатр


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку