У харківському ТРЦ Nikolsky відкриються магазини Jack Wolfskin, Марафон і Aromateque

У харківському ТРЦ Nikolsky відкриються магазини Jack Wolfskin, Марафон і Aromateque

08.10.2020 12:11
  654
rau

Торгово-розважальний центр Nikolsky, який споруджується в Харкові, підписав орендні договори ще з трьома торговельними операторами.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії Budhouse Group, яка виступає девелопером ТРЦ, пул орендарів торгового центру поповнився магазинами Jack Wolfskin, Марафон і Aromateque. Зокрема, бренд Jack Wolfskin орендував 107 кв. м, Марафон – 327 кв. м, Aromateque – 105 кв. м.

Budhouse Group нагадує, що Jack Wolfskin – це відомий німецький виробник екіпіровки та спорядження туристичної спрямованості: одягу, взуття, рюкзаків, спальних мішків та іншого. Марафон – мережа магазинів одягу, взуття та аксесуарів для активного відпочинку. Тут також представлено низку продукції для використання в повсякденному житті. Що стосується бутика Aromateque, то це сучасний концептуальний простір, присвячений нішевій парфумерії та косметиці.

Нагадаємо, раніше в торговому центрі Nikolsky були підписані договори з Calzedonia Group, Esprit, Swarovski, Megasport, Будинок іграшок, Сільпо, Foxtrot, LC Waikiki, Multiplex, Sport Life та іншими операторами.

Довідка. ТРЦ Nikolsky розташований в центрі Харкова, на вул. Пушкінська, 2. Загальна площа торгового центру становить 106 000 кв. м, торгова – 53 000 кв. м. Паркінг розрахований на 700 машиномісць. Девелопер проекту – компанія Budhouse Group, в портфель реалізованих проектів якої також входять торгово-розважальні центри Lubava (Черкаси), Fabrika (Херсон) та Forum (Львів). Відкриття ТРЦ Nikolsky заплановано на березень 2021 року.

Читайте також –

Група MTI відкриє відразу 12 магазинів в харківському ТРЦ Nikolsky


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, головний директор з комерції та реклами компанії Consulting4Retail, яка понад 10 років займається цифровою...
time icon  
  226
Усі новини ринку