Операція реновація: ТРЦ Dream Town продовжує динамічне оновлення
З вересня 2020 року в ТРЦ Dream Town відкрилось близько 40 торгових точок, серед яких оновлені магазини, нові бренди, школи, а також заклади розваг та харчування.
Про це RAU повідомила прес-служба торгово-розважального центру. «Не дивлячись на високий рівень турбулентності в економічній ситуації й сміливі рішення наших акціонерів щодо скасування орендної плати, ми ні на хвилину не зупиняли процес реновації. Ще перед стартом процесу реновації ми жартома говорили, що Dream Town стане першим ТРЦ, який буде перебудовано не зачиняючись. Під час локдауну відпочивати ми просто не мали права, тому використали цей час як можливість для переосмислення ідей та стратегій», – розповідає керуючий директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець.
Спортхаб
На місці зачиненого аквапарку Dream Island вже на початку літа 2020 було відкрито спортивний хаб загальною площею більше ніж 22 000 кв. м.
Минулого року відбулись відкриття: першого в Києві All Stars Outlet (323 кв. м), Puma Outlet (363 кв. м), найбільшого на Оболоні спортивного комплексу мережі Sport Life (6500 кв. м) та Intersport Outlet (6500 кв. м) – одного з найбільших аутлетів в Україні. Крім того, в другій частині ТРЦ Dream Town розташована школа художньої гімнастики Студія Серебрянських, школа шахів, дитяча школа танців Dream Team та футбольний клуб Footbik.
Цієї весни для відвідувачів відчинили двері танцювальна студія DIVAS Place та школа танцю Pozhar dance. Крім того, готується до відкриття один з найбільших розважальних скеледромів Європи – загальна площа 400 кв. м, максимальна висота 9 м, вертикальна протяжність – 200 м.
Фуд cегмент
Нещодавно в ТРЦ відкрилась пекарня Baker Fluffy, що володіє секретом приготування японського чізкейку.
Планується, що всіх операторів фуд-корту буде переміщено на третій поверх, щоб стабілізувати трафік, краще його розподілити та гарантувати високу відвідуваність всіх орендарів ТРЦ. Цього року Dream Town анонсує колаборації із закладами громадського харчування, які мають здивувати відвідувачів
Фешн сегмент
«2020 був дуже плідним саме в напрямку фешн, – розповідає керуючий директор Роман Ємець. – Головною подією після виходу з весняного локдауну стало відкриття найбільшого, на той момент, магазину шведської мережі H&M. Крім того, в Dream Town представлено лінію H&M Home».
Протягом минулого року пул орендарів доповнювали як відомі світові бренди (Tezenis, Calzedonia, Eterna, Cropp) так і молоді українські. Зокрема, в 2020 році відкрився магазин чоловічого одягу Dilovoy, а на початку 2021 року в першій частині ТРЦ святкували відкриття Cher 17 – магазин відомої української блогерки та Sister’s Aroma – український бренд нішевої парфумерії.
Техніка і товари для дому
В другій частині Dream Town перший поверх поступово перетворюється на простір товарів декору і техніки для дому. Формування простору почали ще у 2019 році з відкриття магазину товарів для дому міжнародної мережі JYSK. Минулого року відразу після виходу з весняного карантину тут розпочав свою роботу магазин Галерея Деко загальною площею 3000 кв. м. Це перший магазин мережі Епіцентр, який відкрився поза межами його ТЦ. Цього року після релокації відкрився магазин English Home у новому форматі, загальна площа якого становить понад 300 кв. м.
Восени 2020 року групу електроніки та побутової техніки розширив магазин Comfy, який розташувався на 1400 кв. м першого поверху поряд з магазином Фокстрот.
«Зонування простору стало головним викликом для всієї команди ТРЦ, – зізнався керуючий директор ТРЦ Роман Ємець. – Перша частина ТРЦ також змінюється. Не так швидко і помітно, як друга, проте органічна ротація орендарів доповнила категорії магазинами ювелірних виробів, товарів для спорту, одягом та білизною, тощо. В цьому році ми плануємо вражати ще більше і не тільки оновленням складу орендарів. Тож я впевнений, що нам все вдасться».
Читайте також –
Місто мрії: як оновлюється київський ТРЦ Dream Town (фотоекскурсія)