
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Нова точка Rozetka відкриє свої двері у жовтні цього року на першому поверсі столичного ТРЦ Аладдін і стане вже дев’ятою в офлайн-мережі рітейлера.
23 липня ТРЦ Аладдін і найбільший онлайн-рітейлер країни Rozetka підписали договір оренди. Загальна площа нової точки Rozetka становитиме близько 430 кв. м, площа торгового залу – 160 кв. м. «Вже 14 років ми втілюємо маленькі мрії і грандіозні плани мільйонів людей. Наша місія – бути універсальним помічником у виборі будь-якого товару в інтернеті», – прокоментував подію співзасновник інтернет-магазину Владислав Чечоткін.
В керуючій компанії ТРЦ Аладдін відмітили, що націлені на посилення tenant-mix шляхом залучення до ТРЦ нових сильних рітейлерів. «Першим з таких стане Rozetka, яка вже завоювала лояльність клієнтів. Ми впевнені, що Rozetka урізноманітнить пул вже існуючих орендарів, значно додавши трафік до ТРЦ», – сказала Наталія Кравець, комерційний директор підрозділу Property Management в інвестиційній компанії Dragon Capital.
В найближчих планах команди торгово-розважального центру – відкриття нових ресторанів та магазинів, а також оновлення форматів існуючих орендарів. Крім того, планується покращення дизайну загальних зон ТРЦ та нова маркетингова стратегія.
Нагадаємо, ТРЦ Аладдін, орендною площею 10 571 кв. м, в 2019 році придбала компанія UCPIH Ltd, що входить в групу компаній Dragon Capital. Портфель об’єктів торговельної нерухомості Dragon Capital також включає ТРЦ Piramida і Smart Plaza Obolon у Києві, Sky Park у Вінниці та Victoria Gardens у Львові загальною площею понад 170 000 кв. м.
На даний момент в Україні працює вісім офлайнових магазинів Rozetka – п’ять у Києві (Головпоштамт, ТРЦ Smart Plaza Politech, пр-т Степана Бандери, вул. Кіото, вул. Декабристів), а також три в Одесі. В жовтні минулого року Rozetka почала тестування нового способу офлайн-взаємодії з клієнтами з двох мобільних точок видачі замовлень на Лівому березі: на парковках торгівельних центрів Novus за адресами Здолбунівська, 7 Г, і Броварський проспект, 17. Пізніше до них додалася точка по адресою вул. Гришко, 3, біля метро Позняки, а згодом і на Регенераторній, 4.
Читайте також
Dragon Capital купує ТРЦ City Mall і Сонячна Галерея: які активи сконцентрує інвесткомпанія