
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Профільний журнал про роздрібну торгівлю European Supermarket Magazine (ESM) щороку складає список Europe’s Finest Store. Видання обирає найбільш вражаючі інноваційні дизайнерські концепції магазинів, які були відкриті або оновлені на європейському ринку рітейлу.
У 2022 році редакція ESM усього обрала 32 найкращих магазини з 15 країн Європи, а Сільпо знову став єдиним українським рітейлером, магазини якого потрапили до списку найінноваційніших. Окрім України, у цьогорічному журналі представлені супермаркети з Австрії, Німеччини, Данії, Португалії, Швейцарії, Нідерландів, Франції, Бельгії, Італії, Болгарії, Словенії, Фінляндії, Ірландії та Польщі.
До Europe’s Finest Store 2022 потрапили такі три супермаркети Сільпо:
Дизельпанковий Сільпо ― це 2700 кв. м естетики наукової фантастики та простір з фантастичними продуктами. Магазин був нещодавно пошкоджений російським ракетним ударом по торговому центру, в якому розташований супермаркет, але пізніше був відновлений та відкритий для гостей.
У магазині відтворено антураж традиційного японського театру із притаманною йому експресією та символічністю. Екзотичні костюми, складний грим, витончена мова поз, чарівна мелодекламація, характер танцю та розкішні декорації Кабукі неможливо сплутати ні з чим іншим.
У найбільшому магазині мережі Сільпо відтворює подорож до Бразилії. Дикі Амазонські джунглі та святковий Ріо-де-Жанейро. Сонячна Копакабана та хвилюючий футбольний стадіон, непересічні фавели та помпезний акведук Каріока. Світлину з цим супермаркетом ESM розмістив на обкладинці цьогорічного журналу.
Сільпо з 2017 року представляє Україну на європейській мапі інноваційних дизайнерських ритейл-концепцій Європи. Мережа супермаркетів прагне дарувати своїм гостям якісний асортимент, а також радість та приємні емоції під час відвідування магазинів. Тому кожний супермаркет – це нова цікава концепція та історія.
European Supermarket Magazine включає Сільпо у Europe’s Finest Store вже шостий рік поспіль:
Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі понад 100 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власний дизайн.
Читайте також –