ТРЦ Злата Плаза підбив підсумки роботи за I півріччя: рекордна відвідуваність, інклюзивність та підтримка ЗСУ
Попри всі виклики сьогодення, ТРЦ Злата Плаза продовжує шлях безперервного покращення та розвитку. Комерційний відділ стало утримує нульову вакантність, але постійно працює над покращенням tenant-mix.
Як повідомили RAU в ТРЦ Злата Плаза, від початку року відбулося п’ять ротацій та дві реновації магазинів. Найочікуваніше відкриття – магазин Kiko Milano площею 51,3 кв. м. Відкриття магазину викликало великий ажіотаж – з анонсом в соціальних мережах взаємодіяли 300 000 контактів, що свідчить про великий попит на бренд.
Для залучення покоління Z встановили фотобокс з миттєвим друком. Ефективно працюють нові оператори Pocket Store та новинка у Рівному – Файні льоди. Діючі магазини проводять оновлення форматів, зокрема Алло мах повністю оновив концепцію.
В теплу пору року реконструйована площа біля ТРЦ стає справжнім хабом суспільного життя і локацією для тематичних активностей. Розважаючи клієнтів, Злата Плаза тримає незмінний ключовий фокус – соціальні проєкти і заходи з метою збору коштів для ЗСУ. Зокрема організували виставку «Очі Маріуполя» з історіями про полонених азовців, лекцію від психолога про особливості спілкування з військовими та низку виступів музикантів зі збором коштів для захисників.
Про заходи, новини та акції торговельний центр активно комунікує в діджиталі. Завдяки постійним пошукам нових точок дотику, рекламним інструментам та залученню інфлюенс-маркетингу, за півроку вдалось збільшити середнє охоплення в соціальних мережах на 15%, а кількість підписників у фейсбуці зросла на 8%, в інстаграмі – на 20%.
Сервіс – справжня філософія команди Злата Плаза. У лютому в торговельному центрі впровадили безкоштовну послугу прокату павербанків, парасоль, дитячого візка і крісла колісного. Подбали і про найменших гостей – у санвузлах розмістили підставки, щоб діти могли самостійно дістатись до умивальника. Наразі команда працює над розробкою інклюзивного оформлення вхідних груп, враховуючи актуальний запит на безбар’єрне середовище. Також компанія регулярно приймає гостей на company visit з садочків, шкіл та ВНЗ, щоб поділитися з молоддю досвідом реалізації ESG стратегії.
Піклування поширюється і на зовнішнє середовище – за півроку Злата Плаза передала на вторинну переробку понад 5 тонн відходів – 4,5 т макулатури, 300 кг батарейок, 150 кг пластику, 60 кг скла. Спільно з Powerkit ТРЦ зібрав понад 300 використаних електронних цигарок, які переробили в павербанки для ЗСУ. Сонячна електростанція на даху виробила 100 380 кВт зеленої електроенергії, що перекриває 7% загального споживання ТРЦ та знижує навантаження на енергетичну систему.
Як наслідок злагодженої та професійної роботи команди та партнерів-ритейлерів, вдалося досягнути рекордних показників відвідуваності, що зросли на 7% в порівнянні з 2023 роком та перевищили показник в 550 000 відвідувачів щомісяця.
Ефективна робота бізнесу, сплата податків, забезпечення робочими місцями є підтримкою держави у час війни, а підтримка сил оборони – пріоритетний напрямок КСВ впродовж останніх двох років. За перше півріччя компанія передала допомоги силам оборони на понад 2 млн грн на підтримку ЗСУ, а з початку війни вже більше 5,5 млн грн. Зокрема передано 500 000 грн на протидронні системи для 104 бригади тероборони ЗСУ Рівненщини до 14-ї річниці Злата Плаза у квітні. Систематично компанія підтримує своїх працівників, які в лавах ЗСУ, долучаючись до придбання техніки, авто та всього необхідного.
«Ми прагнемо бути не просто торговельним центром, а відповідальною частиною бізнесу, що своїми діями наближає перемогу. Задавати нові стандарти сервісу та інклюзивності у галузі, бути прикладом і рушійною силою позитивних змін. Турбота про гостей та команду, системна підтримка армії та постійне вдосконалення – наші пріоритети та запорука сталого бізнесу» – наголошує директор ТРЦ Злата Плаза Олександр Оверчук.
Довідка. ТРЦ Злата Плаза – торгово-розважальний центр в Рівному, який щодня відвідує близько 20 тисяч гостей. Загальна площа становить 17 600 кв.м, орендна – 12 800 кв.м. Серед основних торгових операторів ТРЦ – відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, Estro, ССС, Будинок іграшок, MA, Sova, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.