ТРЦ Respublika Park звітує за І півріччя 2025: розвиток tenant-mix та соціальних ініціатив

ТРЦ Respublika Park звітує за І півріччя 2025: розвиток tenant-mix та соціальних ініціатив

Сьогодні
  382
Оксана Дудка

Перші місяці 2025 року для столичного торгово-розважального центру Respublika Park позначилися активною трансформацією та зростанням. На ринку, де споживчі уподобання швидко еволюціонують, а попит на комплексні рішення зростає, торгові центри повинні не просто пропонувати асортимент, а створювати екосистему для різних категорій відвідувачів.

Генеральна директорка Respublika Park Юлія Щаслива зазначила, що стратегія розвитку ТРЦ базується на оновленні tenant-mix та впровадженні інноваційних форматів, орієнтованих на потреби київського споживача.

За I півріччя цього року у ТРЦ відкрилися магазини Hugo, Pierre Cardin, Andre Tan, Bianka, Secret Shop, KatySOHO, Leinle, Mesonia та Steel Evolution. Окрім цього, магазин Arber переїхав до нової локації з площею понад 400 кв. м, а Vovk і Brands оновилися та відкрилися у нових форматах. Портфель брендів охоплює різні цінові категорії та асортиментні групи — одяг, взуття, аксесуари, що дозволяє максимально широко охопити потреби цільової аудиторії.

Beauty-напрямок підсилили відкриттями Zielinski & Rozen, GM Cosmetics, Laser Express, Girlwood, Shenko та оновленням магазину Eva. Концепція включає нішеву парфумерію, косметику та б’юті-сервіси.

Серед нових резидентів — «Всі.Свої Дім та Декор» з продукцією українських виробників та офіційний магазин бренду Whirlpool з побутовою технікою.

Дві нові локації — ресторан Чорноморка (перше відкриття мережі у форматі ТРЦ) зі спеціалізацією на рибі та морепродуктах і Tatarка з кримськотатарською кухнею у сучасній інтерпретації — диверсифікують гастрономічну пропозицію центру.

У сегменті розваг і сервісів відбулося відкриття KVS Karting Center — критого картингу з трасами для дітей і дорослих. Також відкрилися Photo Center, туристична агенція Tours & Tickets, сервісний центр SM Service Auto, автосалон Ecodrive Auto з вибором електрокарів і гібридів, барбершоп GC Barbershop та магазини World of Comics і Geekach. Крім того, кінотеатр Multiplex відкрив ще три нових люкс-зали, один з яких став найбільшим в Україні на 110 місць, що значно підсилює кінопропозицію центру та створює додаткові можливості для преміум-відпочинку.

Соціальні ініціативи як ключовий напрям

Серед важливих подій за перше півріччя 2025-го — відкриття в липні культурно-мистецького центру Tytanovi. Це перший в Україні простір психологічної та соціальної реабілітації ветеранів з ампутаціями, створений на території торговельного комплексу.

Проєкт реалізовано за підтримки благодійного фонду Tytanovi, благодійного фонду Солідаріті та американського фонду Hansen Ukrainian Mission, який покрив витрати на запуск і взяв на себе фінансування центру протягом року. ТРЦ надав приміщення на пільгових умовах, забезпечивши сталість роботи простору, де проводяться арт- і спорттерапії, творчі студії, освітні та інтеграційні активності.

Найближчі перспективи

Про плани на друге півріччя розповіла директорка з оренди Світлана Горюнова: «Ми продовжуємо розширювати tenant-mix і вже найближчим часом у Respublika Park відкриються кілька ключових проєктів. Серед них — флагманські магазини Karl Lagerfeld Man, Karl Lagerfeld, UGG, Lullaby, а також найбільший Brocard в Україні: його площа сягне 1700 кв. м, і він працюватиме у новому форматі.

Вперше у форматі ТРЦ запрацюють магазини OST.1 та Domino. Також очікуємо відкриття нового простору Aromateque — він займе 385 кв. м у покращеній локації та стане частиною оновленої галереї.

Гастро- і розважальна складова також посилюється: до tenant-mix приєднаються ресторан Пузата Хата, ролердром Sport Turbo, боулінг-клуб RePUBlik та сервісна зона «Документ сервіс».

Паралельно завершується реконструкція частини преміум-галереї: орендарі вже почали адаптаційні роботи. Це створить ще більше можливостей для розвитку і привабливих колаборацій всередині ТРЦ».

Respublika Park демонструє стійку динаміку розвитку, інтегруючи комерційні цілі з соціальною відповідальністю. Постійне оновлення tenant-mix та підтримка суспільно значущих ініціатив формують конкурентні переваги центру на ритейл-ринку. ТРЦ створює унікальний простір для комфортного шопінгу, відпочинку та дозвілля у столиці.

Довідка. Respublika Park супер-регіональний ТРЦ, відкритий у листопаді 2021 року в Києві, загальна площа – 300 000 кв. м. Власник ТРЦ – австрійська компанія Trafin Consulting und Entwicklungs GmbH, що була заснована у Відні у 2013 році та працює у сфері нерухомості. Наразі акціонер Республіка Парк успішно представлений на ринках нерухомості Центральної та Східної Європи. Trafin здійснює значні інвестиції в торгові, готельні та житлові комплекси у багатьох країнах та є вагомим учасником інвестиційного сектору української економіки як акціонер ТРЦ Respublika Park.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку