ТРЦ Ocean Mall – демонстрація світу, що Україна може розвиватися навіть в таких складних умовах

ТРЦ Ocean Mall – демонстрація світу, що Україна може розвиватися навіть в таких складних умовах

2 дні(в) тому
  327
Валерія Байда

На кінець цього року анонсоване відкриття столичного ТРЦ Ocean Mall площею 300 000 кв. м – другої частини комплексу Ocean Plaza. Які тренди, концепція та бренд-мікс будуть втілені у новому торговельному центрі.

В ході VII Міжнародної спеціалізованої виставки індустрії ритейлу та комерційної нерухомості RAU EXPO 2024, яка пройшла в столиці 12-13 червня, виступив CEO & Founder NAI Ukraine, Urban Experts Віталій Бойко та СЕО Nhood Україна, директор з Tenant Representation, Nhood Holding Ганна Корягіна з презентацією: «Ocean Mall як поєднання унікальних рішень та найкращих світових практик». RAU обрала основні тези виступу.

Про роботу в повномасштабну війну в цифрах

У повномасштабну війну збитки в обороті для торговельної індустрії на кінець 2023 року склали майже $20 млрд. А втрачені торгові площі – майже 3 млн кв. м.

Через велику війну, відвідуваність в ТРЦ скоротилася майже в три рази. Проте це не тільки український тренд, пов’язаний із вторгненням, скорочення почалося ще у пандемію коронавірусу. І перше падіння було в 2019 році (показано на графіку). Орендні ставки в порівнянні з «ковідними часами» впали майже в два рази.

Проте український роздрібний ринок показав стійкість в цих непростих умовах. І після суттєвого падіння в 2022 році, в 2023 році роздрібний товарообіг майже досяг показників 2021 року. А прогноз на 2024 рік ще кращий.

Також попри повномасштабну війну Україна не втратила свою третю позицію у Східній Європі за обсягом роздрібної торгівлі, попереду – Польща та Румунія. І Київ є третьою столицею у списку по роздрібній торгівлі, попереду – Варшава та Бухарест.

Про парадокс локацій для торговельних центрів

Столиця України має нелогічний парадокс в торговельній нерухомості: великі ТРЦ здебільшого розташовані на околицях міста, а не в центрі, де найбільша концентрація людей, що працюють та туристів. У світі дуже мало столиць, які мають подібний тренд і його потрібно змінювати.

Ще до повномасштабної війни планувалося відкриття великого та надякісного ТРЦ в центрі столиці на сім гектарів. Проте не сталося, як гадалося. Тож у 2012 році запрацював ТРЦ Ocean Plaza, а в цьому році планується відкриття другої частини – ТРЦ Ocean Mall, який мав би бути логічним продовженням Ocean Plaza.

Проте наразі ТРЦ Ocean Mall – це повністю самодостатній проєкт з унікальною концепцією та підходом, який розв’язує проблеми та помилки ТРЦ Ocean Plaza. 

GBA ТРЦ Ocean Mall – 300 000 кв. м, GLA – 100 000 кв. м, 3000 місць для парковки, понад 800 магазинів та 50 ресторанів і 20 000 кв. м розважальної зони.

Цей торговельний центр – демонстрація світу, що Україна може розвиватися навіть в таких складних умовах.

ТРЦ Ocean Mall розташований в неподалік центра столиці, де працює 82 000 людей. І, попри велику війну, прогнозується понад 1 млн туристів.

Також поруч з Ocean Mall в стадії будівництва знаходиться понад 30 нових житлових комплексів з майбутнім населенням 50 000+ осіб та високим рівнем достатку.

Працюючи над концепцією, досліджували провідні ТРЦ, які знаходяться в різних кутках світу, як-то: Zorlu Center та Istinye Park в Стамбулі, Westfield London, Zlote Tarasy в Варшаві, Merlata Bloom у Мілані та Beaugrenelle в Парижі. Кожен з перелічених ТРЦ має свої особливості, які брали за основу і для концепції ТРЦ Ocean Mall.

Планується, що 20% – це будуть трафікоутворюючі бренди (Сільпо, Inditex, H&M, IKEA), 50% – міжнародні (Lacoste, Puma, Cropp, Samsung та інші) та 30% – українські (Vovk, Kachorovska та інші).

Про тренди, які втілені в ТРЦ Ocean Mall

Ми виділили 17 світових трендів та розділили їх на три категорії:

Наведемо приклади деяких трендів, які будуть втілені в ТРЦ Ocean Mall.

Тренд Wellness & Beauty шалено зростає, бо споживачі продовжують витрачати на продукти для здоров’я, фізичної форми, харчування, зовнішнього вигляду, сну тощо. В ТРЦ Ocean Mall будуть не тільки традиційні універмаги, а й відкриття монобрендових магазинів.

Щоб збільшити час проводження клієнтів в магазині, втілимо тренд In-Store Services. Це відкриття монобрендових магазинів електроніки з послугами для В2В сегментів, послугами з ремонту та консьєрж сервіс.

В ТРЦ Ocean Mall будуть флагманські формати.

Ще один тренд – сюрреалістичний та імерсійний досвід. Відкриється розважальний центр Galaxy у новому форматі – доповнений VR-ефектами. І кінотеатр з технологією Dolby Vision, яка вперше представлена в Україні.

Ще один тренд, який спостерігається, як в ритейлі, так і в комерційній нерухомості – зниження гучності світу. Тобто в ТРЦ Ocean Mall будуть специфічні зони відпочинку, щоб відчути спокійні моменти.

Також буде фонтан зі світовими та звуковими ефектами, аналогу якого немає в Україні. Він буде і доповнювати інтер’єр торговельного центру, і використовуватиметься для трансляції промоматеріалів.

Тренд Beverage Leading Grown теж втілимо. Буде понад 50 ресторанів різного формату на будь-якого споживача.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Запрошуємо на спільний вебінар Consulting for Retail і Competera Pricing Platform «Мистецтво ціноутворення: як завоювати лояльність клієнтів»

Запрошуємо на спільний вебінар Consulting for Retail і Competera Pricing Platform «Мистецтво ціноутворення: як завоювати лояльність клієнтів»

Компанії Consulting for Retail і Competera Pricing Platform раді запросити професіоналів зі сфери роздрібної торгівлі на унікальний вебінар,...
time icon  
  33
Усі новини ринку