У столичному ТРЦ Gulliver з’явилася найбільша 3D-інсталяція в Європі
29 вересня на мультимедійних екранах ТРЦ Gulliver вперше в Україні було представлено унікальне 3D-шоу. Технології з «Назад у майбутнє 2» відтепер можна побачити в самому центрі столиці.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в керуючій компанії ТРЦ, новий проект присвячений восьмому дню народження Gulliver і темі космосу. Він буде щодня транслюватися на екранах з 19:00 до 22:00 кожні півгодини.
«Космічну» інсталяцію розробила компанія Expolight, яка спеціалізується на світловому дизайні в Україні. Фахівці компанії в своїй роботі створили оптичну ілюзію з глибиною зображення, що дозволяє створити «вау-ефект». Як говорить засновник компанії Микола Кабулка: «Майже чотири місяці ми працювали над тим, щоб відтворити на екрані незвичайної геометричної форми ілюзію об’ємних вильотів. Брали до уваги всі особливості екрану, аналізували ракурси і знайшли оптимальну точку, з якої кадр буде виглядати максимально вдало».
Тепер всі кияни та гості столиці зможуть побачити «тривимірний» ефект без 3D-окулярів. Завдяки тому, що інсталяція супроводжується звуком, у перехожих буде створюватися відчуття, що космічний корабель ось-ось приземлиться в самому центрі Києва.
«Наші сучасні екрани, які розмістилися по всьому фасаду Gulliver, створені саме для таких ідей. Це вже не просто реклама, це те, що дивує і заворожує. Адже спочатку ми хотіли, щоб величезні світлодіодні екрани стали невід’ємною частиною архітектурного дизайну комплексу будівель, сьогодні ми розуміємо, що ми створюємо шоу світового рівня, в якому задіяні найсучасніші технології, – говорить Тетяна Атаджанова, PR-директор ТРЦ Guliiver. – Схожу технологію використовували в Південній Кореї, коли на рекламному екрані в Сеулі показали гігантську анаморфну ілюзію «Хвиля». Наші екрани в три рази більше сеульских, а значить, нам є куди розвиватися і створювати нові сюжети. До речі, ми з партнерами вже працюємо над створенням програми, яка дозволить взаємодіяти з цією інсталяцією за допомогою смартфона».
Для отримання максимального ефекту глибини зображення «космічне шоу» потрібно дивитися на екрані під певним кутом, для чого організатори відзначили кращі місця спеціальними наклейками.
Читайте також –
Інтерактивний фасад: всі банери ТРЦ Gulliver в Києві замінять медіаекранамі