У столичному ТРЦ Gulliver з’явилася найбільша 3D-інсталяція в Європі

У столичному ТРЦ Gulliver з’явилася найбільша 3D-інсталяція в Європі

18.10.2021 11:10
  5189
Костянтин Симоненко

29 вересня на мультимедійних екранах ТРЦ Gulliver вперше в Україні було представлено унікальне 3D-шоу. Технології з «Назад у майбутнє 2» відтепер можна побачити в самому центрі столиці.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в керуючій компанії ТРЦ, новий проект присвячений восьмому дню народження Gulliver і темі космосу. Він буде щодня транслюватися на екранах з 19:00 до 22:00 кожні півгодини.

«Космічну» інсталяцію розробила компанія Expolight, яка спеціалізується на світловому дизайні в Україні. Фахівці компанії в своїй роботі створили оптичну ілюзію з глибиною зображення, що дозволяє створити «вау-ефект». Як говорить засновник компанії Микола Кабулка: «Майже чотири місяці ми працювали над тим, щоб відтворити на екрані незвичайної геометричної форми ілюзію об’ємних вильотів. Брали до уваги всі особливості екрану, аналізували ракурси і знайшли оптимальну точку, з якої кадр буде виглядати максимально вдало».

Тепер всі кияни та гості столиці зможуть побачити «тривимірний» ефект без 3D-окулярів. Завдяки тому, що інсталяція супроводжується звуком, у перехожих буде створюватися відчуття, що космічний корабель ось-ось приземлиться в самому центрі Києва.

«Наші сучасні екрани, які розмістилися по всьому фасаду Gulliver, створені саме для таких ідей. Це вже не просто реклама, це те, що дивує і заворожує. Адже спочатку ми хотіли, щоб величезні світлодіодні екрани стали невід’ємною частиною архітектурного дизайну комплексу будівель, сьогодні ми розуміємо, що ми створюємо шоу світового рівня, в якому задіяні найсучасніші технології, – говорить Тетяна Атаджанова, PR-директор ТРЦ Guliiver. – Схожу технологію використовували в Південній Кореї, коли на рекламному екрані в Сеулі показали гігантську анаморфну ​​ілюзію «Хвиля». Наші екрани в три рази більше сеульских, а значить, нам є куди розвиватися і створювати нові сюжети. До речі, ми з партнерами вже працюємо над створенням програми, яка дозволить взаємодіяти з цією інсталяцією за допомогою смартфона».

Для отримання максимального ефекту глибини зображення «космічне шоу» потрібно дивитися на екрані під певним кутом, для чого організатори відзначили кращі місця спеціальними наклейками.

Читайте також –

Інтерактивний фасад: всі банери ТРЦ Gulliver в Києві замінять медіаекранамі


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  12