
Топ замовлень навесні: що обирають клієнти на varus.ua


Добірка справжніх гастрофаворитів цієї весни, які не лише відповідають трендам, а й дарують натхнення готувати, куштувати й жити на повну.
Фахівці ритейлера проаналізували тисячі онлайн-замовлень varus.ua, щоб побачити, що найчастіше обирають клієнти навесні. Результати говорять самі за себе — продукти, які дарують легкість, яскравість, ідеї для пікніків та нові гастровідкриття.
Серед найпопулярніших позицій — мінеральна вода, натуральні соки, рослинні напої, комбуча та смузі. Варто також звернути увагу на функціональні напої з вітамінами та пробіотиками, які не лише освіжають, а й підтримують імунітет.
На varus.ua клієнти часто замовляють кокосову воду, лимонад без цукру, холодні чаї зі смаком м’яти й імбиру — усе, що допомагає почуватися легше за теплої пори року.
Полуниця — як перша нотка весняної симфонії. За нею — яскраві редиски, соковитий шпинат, стиглі авокадо та хрумка зелень. Свіжі овочі й фрукти — абсолютний хіт сезону.
Неабиякий попит мають готові мікси зелені, фермерські овочі з доставкою в день збору, а також екзотика — манго, маракуйя, ананас.
В топі замовлень — грецький йогурт, фета, моцарела, фермерський кисломолочний сир, кефір, сметана та молоко (зокрема й рослинне: вівсяне, мигдальне, кокосове).
Ці продукти універсальні: їх додають у сніданки, використовують для соусів, готують з ними десерти та пікнікові закуски. Крім того, багато хто під час весняного перезавантаження слідкує за кількістю БЖВ — й обирає молочку як джерело якісного білка без перевантаження організму.
У топі — сиров’ялене м’ясо, бастурма, хамон, прошуто, салямі та ковбаси різного ступеня копчення. Готові нарізки — справжній must have для фуршетів і несподіваних гостей. Делікатеси на — це і класика, і новинки, які приємно відкривати для себе, смакуючи з келихом прохолодного напою й сонцем на плечах.
Щотижневі знижки на сезонні продукти, акції на улюблені бренди, персональні пропозиції для зареєстрованих користувачів — усе це додає «смаку» навіть простому онлайн-замовленню.
Клієнти охоче експериментують, купуючи продукти, на які діють знижки, а отже, відкривають для себе нових фаворитів.
Varus.ua — це не той сервіс, де потрібно відкривати десять вкладок і полювати на кожен товар окремо. Тут можна зібрати весь список — від молока до оливкової олії, від органічної полуниці до дитячих підгузків — в одному місці. Без метушні, без черг, без зайвих кілометрів по супермаркету з візком. Усе працює просто: обираєте — і вже пакують.
Завдяки гнучкому таймінгу доставки, ви можете обрати конкретний 20-хвилинний проміжок, який вам зручний. Жодних «чекайте з 10 до 17». Усе чітко, зручно, вчасно. Це надважливо для тих, хто працює з дому, у кого є діти або просто хто не хоче витрачати свій вихідний на очікування.
Сезонні пропозиції, кешбек, акційні ціни, бонуси за замовлення — усе це працює щодня. Це реальна можливість купити улюблені продукти вигідніше й відкривати нові — не переплачуючи. Платити менше — це нормально. І приємно.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією “Омега”. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 113 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.