![Future Security Retail & HoReCa: як безпека змінює бізнес у сфері рітейлу та гостинності](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/whatsapp-image-2025-02-07-at-11.22.12-400x210.jpeg)
Future Security Retail & HoReCa: як безпека змінює бізнес у сфері рітейлу та гостинності
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
В мережі Епіцентр розповіли про популярні товари, які купують до свята весни. Українським жінкам найчастіше дарують дрібну побутову техніку, вази та бокали.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як зазначають в компанії, окрім квітів, продажі яких традиційно зростають в декілька разів, справжнім хітом продажів у цей період є вази. Ще українці охоче купують дрібну побутову техніку, посуд для приготування та кухонне приладдя.
До топ-10 найбільш популярних подарунків на 8 березня також традиційно входять набори бокалів, пательні, електрочайники, блендери, мікрохвильовки, посуд для приготування, фени, колажі та рамки для фото. У кількісному вимірі, за статистикою мережі, подарунок №1 – це вази для квітів та інтер’єру.
Також напередодні свята багаторазово збільшуються продажі пателень. «Попит на них шалено зростає у всіх магазинах мережі саме на початку березня», – зазначає директор напрямку «Деко» ТЦ Епіцентр Анна Бондарєва. З одного боку, така тенденція обумовлена тим, що українських жінок вважають найкращими господинями і таким подарунком чоловіки намагаються створити їм комфортні умови для приготування їжі. З іншого, подарунки до 8 березня купують не лише чоловіки, а й дочки, матусі, сестри, подружки тощо. І саме ця аудиторія тяжіє до практичності у виборі подарунків.
Нові цікаві тенденції подарунків на свято весни є у дрібній побутовій техніці. Так, в перших числах березня цього року помітно виросли продажі приладів для догляду за волоссям (фени, плойки, стайлери), роботів-пилосмоків, електрогрилів, мультиварок та каво-машин.
У цю групу, до речі, поступово входять і електроепілятори. «Торік продажі приладів «для краси» продемонстрували зростання на понад 300% у тиждень перед 8 березням», – відзначає керівник напрямку побутової техніки мережі Епіцентр Олександр Величко.
Читайте також –