Топ-10 товарів, які найчастіше купують онлайн і офлайн – аналітика Varus

Топ-10 товарів, які найчастіше купують онлайн і офлайн – аналітика Varus

19.06.2023 01:00
  2418
rau

М’ясо, яйця та молочні продукти — головні фаворити українців. Про це свідчить аналітика купівельних вподобань Varus. В мережі проаналізували, які продукти найчастіше купували в супермаркетах Varus за останні шість місяців. Результати об’єднали в підбірки, залежно від формату покупки — онлайн, офлайн, з доставкою чи самовивозом.

Як повідомила RAU прес-служба мережі, безпосередньо у фізичних супермаркетах найпопулярнішою категорією є молочні продукти та яйця. Також в офлайн магазинах Varus клієнти часто купують м’ясну гастрономію, алкогольні напої, свіжі овочі та фрукти. Цікаво, що онлайн-покупці також найчастіше замовляють молочні продукти та яйця. Разом із тим, у цій категорії популярністю користуються тютюнові вироби та алкогольні напої. Наступні товари в рейтингу онлайн замовлень за кількістю — свіжі овочі, безалкогольні напої, м’ясо та сири.

Середня вага покупок, які клієнт виносить із супермаркету Varus самостійно, дорівнює 6,38 кг. Онлайн-замовлення на сайті varus.ua в середньому важить у 4,2 рази більше — 26,5 кг. “Погодьтесь, дуже зручно, коли вам привозять все необхідне під двері дому і не потрібно нести важкі пакети самостійно. Користувачі онлайн-покупок мають унікальну можливість обирати з широкого асортименту товарів, не виходячи із дому”, – говорять в мережі.

Під час замовлення планової доставки, українці найчастіше віддають перевагу курячому філе та яйцям. Також у топ-5 популярних товарів увійшли банани, ріпчаста цибуля та свиняча лопатка. Схожий перелік продуктів для себе складають і користувачі швидкої доставки. Топ-3 популярних товарів в цій категорії — філе курки, банани та яйця. А от наступні позиції в переліку відрізняються: у топ швидкої доставки також потрапили пиво, тютюнові вироби, огірки, курячі гомілки і стегна, свиняча лопатка та ріпчаста цибуля.

У категорії самовивозу перелік найпопулярніших товарів очолює сир. Шанувальники цього формату також часто додають до списку покупок куряче філе. А ще — ігристе вино, молоко, батончики Snickers, горілку та розчинну каву. Не забувають клієнти Varus і про домашніх улюбленців: у топ-10 покупок також входять консерви для котів.

“Наразі головним завданням команди, яка займається e-commerce-напрямом та онлайн-магазином varus.ua, є вибудовування зрозумілої комунікації для нових користувачів та лінії довіри. Тому ми і надалі будемо інвестувати в розвиток та вдосконалення онлайн-магазину, щоб задовольнити потреби різних груп наших клієнтів”, — говорить Олег Спірін, директор департаменту e-commerce Varus.

За його словами, майбутнє розвитку торговельних мереж полягає у взаємодії та доповненні онлайн та офлайн-форматів. Кожен клієнт має свої унікальні потреби та вподобання. Тому команда Varus добре розуміє важливість обох форматів та працює над тим, щоб надати найкращий користувацький досвід від покупок як в онлайн, так і офлайн-середовищі.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією Омега. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 103 супермаркети у різних містах України. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини to go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку