
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Консалтингова компанія Consulting For Retail (C4R) і велика роздрібна мережа Казахстану – Toimart – домовилися про початок проекту в сфері категорійного менеджменту.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в компанії C4R, роздрібна мережа Toimart швидко розвивається і нарощує число торгових точок. З ростом мережі стало зрозуміло, що ефективно управляти викладкою і асортиментом без належного інструментарію неможливо.
Для вибору рішення компанія провела тендер, в результаті якого по ряду критеріїв вибір був зупинений на рішенні Symphony Retail AI – Space Management. Також в рамках проекту планується впровадження системи доставки планограм у супермаркети з можливістю підтвердження їх реалізації, яку розробила команда C4R.
«Система з управління поличним простором відкриває можливість візуалізації асортименту на полиці з урахуванням фінансових показників кожного товару і дерева прийняття рішень (ДПР), а система доставки планограм спрощує їх реалізацію в супермаркеті», – зазначив керівник відділу продажів і маркетингу компанії C4R Роберт Рішко.
Для роздрібної мережі Toimart цей проект відкриває можливість централізованого управління викладкою в торгових точках мережі. До того ж рішення дозволяє точково відправляти планограми в певний супермаркет і контролювати їх виконання.
«Ця концепція збігається з цілями нашої мережі – бути гнучкими та забезпечувати кращу пропозицію своїм покупцям. В результаті впровадження системи ми зможемо з високою точністю оцінювати ефективність існуючого асортименту і оптимізувати викладку», – підкреслив Дмитро Веселов, комерційний директор роздрібної мережі Toimart.
У червні 2021 року C4R і Toimart підписали договір про проект з управління поличним простором. Партнери планують завершити проект за 3,5 місяці. Детальніше на сайті C4R.
Довідка. Consulting For Retail (C4R) – компанія, що займається впровадженням IT-рішень для автоматизації процесів рітейлу, логістики та дистрибуції. Компанія надає послуги аудиту та консалтингу в роздробі, працює з 27 великими мережами. У портфелі команди більше 180 реалізованих проектів у 8 країнах: Чехії, Україні, Нідерландах, Азербайджані, Росії, Казахстані, Грузії і Білорусі.
Toimart (Тоймарт) – велика торгова мережа Казахстану. В даний час мережа нараховує 26 супермаркетів в Алматі й області. Це перший рітейлер в країні, супермаркети якого пропонують найбільший асортимент алкогольних і безалкогольних напоїв, продуктів харчування, кондитерських виробів і побутової хімії за оптовими цінами.
Читайте також –
Блог Consulting for Retail: як залишатися актуальним фахівцем у рітейлі