​​Тимофій Іванченко, Техногард: Наш новий продукт допоможе вивести управління персоналом на новий рівень

​​Тимофій Іванченко, Техногард: Наш новий продукт допоможе вивести управління персоналом на новий рівень

Сьогодні
  241
Дарія Осіїк

Компанія Техногард, з понад 20-річним досвідом роботи на ринку систем технічної безпеки, представляє новий продукт SCR Analytics – систему аналізу персоналу та трафіку, що відкриває нові можливості для оптимізації роздрібної торгівлі. Генеральний директор компанії ​​Тимофій Іванченко в експертній колонці розповів про переваги та особливості нового продукту для ритейлерів.

SCR Analytics – це інноваційна система розроблена на основі поєднання RFID-технології та 3D-системи підрахунку відвідувачів може застосовуватися для аналізу поведінки персоналу та аналізу трафіку. 

Базова комплектація продукту, що встановлюється у вхідній зоні торгової точки чи іншого приміщення, та спеціально розроблене програмне забезпечення дозволяють відстежувати трафік без похибок, властивих для більш традиційних систем. Крім того, завдяки встановленню спеціальних маячків на бейджах, браслетах або одязі працівників, можна отримувати точну інформацію про фактично відпрацьований час кожним працівником. 

Гнучкість продукту дозволяє за потреби також відстежувати тривалість перебування працівників у конкретних зонах приміщення чи підприємства. Таке рішення може використовуватись, щоб проаналізувати ефективність робочого часу працівника, або ж щоб проаналізувати скільки часу працівник витрачає на певний етап роботи. Це актуально в умовах, коли кожен працівник часто виконує кілька функцій. Наприклад, точне розуміння скільки часу працівник витрачає у торгівельному залі, а скільки на складі, допоможе коректно розподілити витрати на заробітну плату між відділами компанії. Щоб це здійснити достатньо встановити додаткові RFID-рідери в стратегічних місцях магазину чи іншого приміщення, які будуть зчитувати сигнали від RFID-тегу (маячка) працівника, коли він знаходиться в зоні їх дії.

Також за допомогою SCR Analytics можна визначити частоту та тривалість відсутності працівника на робочому місці чи перебування в інших зонах магазину/підприємстві, що може бути корисним для підвищення продуктивності та корегування алгоритмів дій персоналу під час робочого процесу. 

Загалом за допомогою SCR Analytics можна отримувати наступну інформацію:

  • Частоту відвідування певних зон;
  • Час перебування на робочому місці;
  • Затримки та перебої в роботі;
  • Зони найбільшої активності.

Система також дозволяє відстежувати кількість працівників на робочому місці, їх залученість та діяльність, що допомагає ефективно планувати робочі графіки та навантаження. Тому це ефективний інструмент для аналізу діяльності аутсорсингових працівників та контролю раціональності їх використання.

Перевагами SCR Analytics є:

  • Точність даних: Комбінація RFID та 3D-систем мінімізує похибку та забезпечує точне відстеження трафіку, дозволяючи формувати графіки аналізу пікових годин, зон найбільшої активності та зон перебування персоналу.
  • Ефективне управління персоналом: SCR Analytics спрощує контроль робочого часу, перерв та перебування на робочому місці, надаючи детальну інформацію для оптимізації графіків та розподілу завдань.
  • Покращення продуктивності: Аналіз даних про трафік дозволяє ідентифікувати найбільш та найменш ефективні зони в магазині для оптимізації розміщення товарів, роботи персоналу та підвищення загальної продуктивності.
  • Планування персоналу: Аналіз потоків відвідувачів допомагає ефективно планувати графіки роботи персоналу, враховуючи пікові години та завантаженість працівників.
  • Збільшення прибутку: Оптимізація робочих процесів та підвищення продуктивності сприяють зменшенню витрат та збільшенню прибутку магазину.
  • Просте налагодження та монтаж: Система легко встановлюється у потрібних зонах, не потребуючи складного монтажу.
  • Автономність системи: SCR Analytics працює абсолютно автономно.
  • Легкий доступ до даних: Хмарне зберігання даних забезпечує легкий доступ до даних про трафік та інформацію про робочий час працівників з будь-якого гаджета чи ПК;
  • Можливість інтеграції з наявними CRM-системами компаній.
  • Відсутність аналогів на ринку.

Впровадження продукту дозволяє:

  • Виключити похибки підрахунку трафіку;
  • Точно відстежувати робочий час працівників; 
  • Аналізувати час перебування працівників у певних зонах;
  • Швидко отримувати інформацію про місцеперебування працівників;
  • Ефективно управляти персоналом.

Встановлення та інтеграція системи відбувається наступним чином: 

  1. Оцінка потреб: Спочатку визначаються потреби магазину до системи згідно виробничих процесів, враховуючи розмір, кількість працівників та типи робочих зон.
  2. Налаштування ПЗ: Програмне забезпечення налаштовується відповідно до потреб замовника.
  3. Встановлення обладнання: RFID-рідери встановлюються у необхідних зонах.
  4. Тестування та запуск: Система тестується та запускається в експлуатацію.

SCR Analytics – це інноваційний інструмент, який допомагає ритейлерам оптимізувати свою роботу та підвищити ефективність управління персоналом. Система забезпечує точні дані та гнучкість налаштування, що робить її незамінним помічником у сучасному світі роздрібної торгівлі.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

20 мільйонів гривень на розвиток ветеранського бізнесу: Аврора та Дія.Бізнес запускають освітньо-грантову програму «Траєкторія 2»

20 мільйонів гривень на розвиток ветеранського бізнесу: Аврора та Дія.Бізнес запускають освітньо-грантову програму «Траєкторія 2»

Мережа центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес та мережа мультимаркетів Аврора оголосили про старт прийому заявок на...
time icon  
  137
Усі новини ринку