
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


В рекламній кампанії до Black Friday команда Comfy зняла коней, сонечко, палаючий кремль та айфон, що виникає з-під землі. І все це, звісно ж, про знижки.
Чорна пʼятниця в Україні — це окремий вид мистецтва. Бренди змагаються не лише знижками, а й креативами. Comfy цього року влаштував справжній театр абсурду за принципами метавсесвіту. Причому роликів назнімали про всі етапи Black Friday: тізер розпродажу, передпродаж у мобільному додатку, кіберпонеділок і власне про Чорну п’ятницю. Креативну частину традиційно розробляла агенція banda.
«Ми хотіли зробити щось прикольне. Щоб посміятися, запамʼятатися. Хотілося побути трохи несерйозними. Comfy багато підтримує військових на фронті, допомагає волонтерам, а цим привітом з метавсесвіту ми хочемо трохи підняти настрій українцям. І, звісно ж, розповісти про знижки», — розповіла директор з маркетингу та e-commerce Comfy Марія Назаренко.
Comfy розповіла кілька фактів про Black Friday 2022 в своїй мережі:
Рекламна кампанія Comfy до Блек Фрайдей 2022 — вже третя з початку року після іміджевої кампанії “Мій дім – вся Україна” (червень-липень) та кампанії до дня народження Comfy зі збором на українські БПЛА “Валькірія” (серпень-вересень). Станом на 1 листопада в мережі Comfy працює 81 магазин в понад 40 містах України.
Читайте також –