Кейс Teachers’ Self Upgrade у ТРК Проспект: KPIs, інсайти, рішення
У ТРК Проспект провели новий соціально-просвітницький проект для вчителів Десняського району – Teachers’ Self Upgrade.
Як RAU розповіла прес-служба Arricano – девелопера ТРК Проспект – задум проекту полягав у тому, щоб підтримати шкільних педагогів, націлити їх на самомотивацію та саморозвиток, посилити їхню адаптивність до нових викликів, особливо в дистанційному форматі. Тому для вчителів провели зустріч у стилі бізнес конференції, під час якої топ-лектори у галузі освітніх послуг поділилися актуальними лайфхаками щодо роботи у power point, взаємодії з учнями онлайн та навіть особливостями покоління Z та Альфа, щоб допомогти утримувати їхню увагу на навчанні.
Лекції для вчителів проходили в залі кінотеатру Multiplex, а у підготовці тематики виступів свої рекомендації надала Освіторія – компанія, що спеціалізується на проведенні тренінгів та підвищенні кваліфікації вчителів.
У реалізації проекту Arricano об’єднала FMCG, fashion, NGO і медіа-бренди: Деснянську районну адміністрацію, Освіторію, EBA, Вікенд у Києві, Тиждень, Телеканал Київ, Ad.A.Agency, Multiplex, Vovk, Colin`s, May Ukraine.
Отримані KPIs Teachers’ Self Upgrade:
- близько 150-ти педагогів Деснянського району взяли участь у проекті;
- привернення уваги до труднощів онлайн-освіти та вирішення одного важливого мотиваційно-педагогічного аспекту в освітньому сервісі школярів;
- близько 25 брендів орендарів ТРЦ отримали нативні прояви, контакти та взаємодії із цільовою аудиторією учасників у дружній атмосфері проекту. Серед них – Vovk, Colin’s, Секунда, D&P Perfumum;
- закріплення позиціонування ТРК Проспект як динамічного соціального простору та соціально-відповідального бренду;
- розвиток колабораційної складової ТРЦ із різними державними та недержавними інституціями, а також брендами із різних індустрій поза рітейлом та девелопментом;
- розвиток персоналізованих комунікацій в діджиталі з тегом ТРК Проспект;
- згадки у ЗМІ про Teachers’ Self Upgrade та бренди-партнери;
- формування нового мосту лояльності та притягування сегментованої аудиторії педагогів із ТРК Проспект;
- КСВ-портфоліо Arricano збагатилося ще одним значущим пректом, який гідний презентації перед акціонерами, на медійному майданчику AIM Лондонської біржі, діловою спільнотою України та навіть на міжнародному рівні. Адже аналогів такого формату, ефективності та залученості на перехресті педагогіки та ТРЦ поки немає.
Нові інсайти у проекті Teachers’ Self Upgrade:
- сегментовану аудиторію вчителів для fashio- брендів ТРЦ перспективно розглядати як одну із пріоритетних платоспроможних цільових груп покупців, адже їхня професія вимагає формувати свій модний образ та імідж, бути в тренді. Тим більше, що вчителі мають вплив на дві групи – школярів та батьків, а це ще додаткові комунікаційні хвилі для передачі нативної інформації. Недаремно геніальний Едвард Бернейс у своїх найефективніших PR-кейсах для розвитку брендів ефективно співпрацював саме із вчителями;
- інтегруючись глибше у ком’юніті вчителів Деснянського району Києва, виявилося, що їм дійсно потрібна об’єктивна підтримка, яка надходить з-поза меж освітньої галузі. Щоб педагоги відчували свій важливий соціальний статус, затребуваність, повагу. Під час Teachers’ Self Upgrade було озвучено запит на формування бренду вчителя як стратегічної у державі професії та сфери діяльності, що бере ключову роль в елітогенезі українського суспільства.
Подальші рішення Arricano:
- Команда Arricano має намір і в подальшому розвивати соціально-просвітницький проект Teachers’ Self Upgrade разом із партнерами та брендами, у яких ESG-програма та корпоративна соціальна відповідальність є частиною бізнес-стратегії. І тоді зі всіма учасниками легко вести переговори та домовлятися про цілі, розуміння та результати КСВ проектів.
- В Arricano готові надати свої професійні рекомендації щодо формування загальнонаціонального бренду вчителя, з описом усіх ціннісних атрибутів та комунікаційних проявів. Наразі серед вчителів-учасників проводиться опитування про готовність взяти участь в інтерв’ю для подальшої популяризації. Медіа, які виступили інформаційними партнерами Teachers’ Self Upgrade, також заявили про свою експертну підтримку.
«Teachers’ Self Upgrade – багатогранний та різновекторний соціально-просвітницький проект, який продемонстрував свою актуальність та затребуваність серед вчителів. Ми задумували надихнути педагогів на саморозвиток та самореалізацію для покращення освітнього сервісу. Однак глибше занурившись у комунікацію та взаємодію із освітянами, виявили й інші інсайти – запит на формування бренду вчителя, а також сегментування педагогів як окремої аудиторії для взаємодії із fashion-операторами. Тому попереду ще чимало цікавих проявів, які були започатковані під час першої бізнес-конференції освітян у ТРК Проспект у рамках ESG політики Arricano», – резюмувала директор з комунікацій Arricano Олена Обухівська.
Читайте також –
Анна Чуботіна, СЕО Arricano: Торговий центр як відображення суспільної реальності