Тарас Панасенко, Аврора: Основний виклик – налагодження ланцюга поставок на всі магазини
Генеральний директор Аврори Тарас Панасенко про оптимізацію процесів під час війни, ланцюги поставок, втрату магазинів та роботу в нових реаліях.
Про роботу мережі
Незважаючи на агресію росії проти України, мережа Аврора продовжує працювати. Вже більше як місяць компанії вдається тримати в робочому режимі близько 80% магазинів. Керівництво та команда зараз своїм головним завданням вбачає підтримку найбільш незахищених верств населення та вимушених переселенців, забезпечуючи їх товарами першої необхідності, а також допомогати економіці країни.
Про втрати магазинів
На жаль, частина магазинів втрачена. Є ті що розбомблені або розмародерені, та є велика кількість, яка залишилася на тимчасово окупованих територіях.
Про ланцюги поставок
Основний виклик для компанії зараз – це налагодження ланцюга поставок на всі магазини мережі. Цей виклик спричинений не готовністю деяких постачальників відвантажувати необхідні товари, браком водіїв та заторами на дорогах. Ще однією проблемою вбачаємо високі ризики доставки у деякі населені пункти.
Завдяки створеному оперативному штабу ми вже відновили постачання переважної більшості необхідних товарів на наші склади, їхнє розподілення та доставку у майже 80% магазинів.
Про оптимізацію процесів
Для покращення взаємодії та пошуку нових постачальників та виробників спростили та оптимізували наші процеси:
- зменшили плече підписання договору до одного дня;
- запустили доставку товарів напряму з Європи – унікальний досвід для нас;
- створили окремий комітет по пошуку дефіцитних товарів;
- спростили критерії та умов для початку роботи, тепер працювати з нами є можливість у майже кожного;
- реалізували проект по запуску роботи з локальними постачальниками.
Стати нашим постачальним можна, просто залишивши заявку на гарячу лінію 0 800 300 066, або заповнивши форму на сайті avrora.ua/for-partners. Наш менеджер обов’язково зв’язується з партнером для обговорення можливостей співпраці
Про роботу у нових реаліях
Для спрощення логістичних зав’язків нам вдалося запустити розподільчий центр, який перед війною був на завершальній стадії будівництва.
Наразі команда Аврора налаштувала роботу у нових реаліях. Працівники магазинів, тверезо оцінюючи ризики, відкриваючи торговельні точки в безпосередній близькості до місць проведення бойових дій. Водії освоюють нові маршрути та намагаються якомога скоріше доставити товар у магазини. В свою чергу, працівники офісу оперативно шукають нових постачальників товарів першої необхідності, організовують закупки та перебудовують логістику.
Про гуманітарні вантажі з Європи та «коробки допомоги»
Компанія Аврора регулярно отримує запити про допомогу. За час війни задоволено більше ніж 1200 звернень, передано 10 сучасних вантажівок, крім цього волонтерської допомоги надано на понад 14 млн грн. У рамках співпраці з міжнародними гуманітарними організаціями, Аврора забезпечує доставку в Україну гуманітарних вантажів з Європи. За кілька тижнів спільної роботи оброблено понад 300 тонн гуманітарної допомоги.
З перших днів війни у магазинах мережі з’явилися «коробки допомоги», де всі охочі можуть залишати найнеобхідніші речі для тих, хто їх потребує, але не може придбати. Також для підтримки населення реалізовано можливість зняття готівки на касах магазинів.
Про фестиваль та ціни
Ми запускаємо ініціативу – Благодійний фестиваль СХІД-РОК, який пройде з 9 по 18 квітня 2022 року. Віртуальною сценою фестивалю стануть торговельні зали мережі магазинів Аврора. Головне завдання – збір благодійної допомоги на підтримку жителів міста Тростянець.
Усвідомлюючи соціальну відповідальність, мережа утримає на мінімальному рівні ціни та системно проводить акції на потрібні товари. Команда Аврора з вірою у перемогу щодня працює, щоб підтримати кожного українця, постійно шукає нові шляхи для допомоги країні.
Читайте також
Наталія Азюковська, Varus: В пріоритеті — доставка товару в усі магазини