Свято Весни на varus.ua: що обирали українці

Свято Весни на varus.ua: що обирали українці

Сьогодні
  119
Дудка Оксана

У 2025 році продажі на varus.ua напередодні 8 березня зросли на 40% порівняно з минулим роком, що вкотре доводить: українці цінують зручність покупок без черг і вигідні акційні пропозиції.

То що ж цьогоріч найчастіше потрапляло до кошиків покупців, які товари стали справжніми хітами початку весняного періоду І які знижки допомогли урізноманітнити святковий стіл.

Що купували українці напередодні 8 березня онлайн

Передсвяткові покупки завжди відображають характер свята. Аналізуючи продажі varus.ua, можна виділити кілька категорій товарів, які стали справжніми хітамит:

  • Алкогольні напої. Традиційно до свята купували шампанське, біле та червоне вино. Також зросла популярність легких слабоалкогольних напоїв і коктейлів, що додають святкової атмосфери.
  • Безалкогольні напої. Українці активно купували соки, мінеральну воду та газовані напої, адже святковий стіл має бути різноманітним.
  • Фрукти та овочі. Полуниця, цитрусові та виноград, зросли продажі салатних міксів, зелені та овочів для закусок.
  • Молочні продукти. Сири, вершки, йогурти та сметана.
  • Солодощі. Торти, тістечка, шоколад та цукерки залишаються незмінним атрибутом будь-якого свята.

Також у трендах — товари для особливих неординарних страв. Дедалі більше українців експериментують на кухні, додаючи до святкового меню суші, різноманітні десерти та нові смаки. У категорії «Все для суші» спостерігалося зростання продажів на 30%, а різні спеції та соуси для приготування автентичних страв стали популярним вибором для тих, хто жадав здивувати гостей оригінальними частуваннями.

Несподівані інсайти

Проте цього року трапилася справжня несподіванка: окрім традиційних продуктів, українці масово замовляли макарони та майонез! Ці товари зазвичай не асоціюються зі святковим меню, та наразі вони стали справжніми фаворитами. Чому так сталося:

  • Чимало господинь готували салати, де майонез був незамінним інгредієнтом;
  • Дехто вирішив потішити своїх рідних домашньою пастою або ситними стравами;
  • А можливо, це була просто нагода поповнити запаси бакалії разом з іншими покупками.

Цікаво й те, що зросли не лише продажі класичних продуктів, а й товарів для створення особливого настрою. Скажімо, в топ продажів потрапили свічки, декор для столу, ароматні набори для дому тощо.

Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 112 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку