Головна > Досвід > Нові формати > Новий формат FMCG: як виглядає продуктовий супермаркет ТЦ Епіцентр у Вінниці
Новий формат FMCG: як виглядає продуктовий супермаркет ТЦ Епіцентр у Вінниці

Новий формат FMCG: як виглядає продуктовий супермаркет ТЦ Епіцентр у Вінниці

Цьогоріч компанія Епіцентр К почала активно розвивати продовольчий напрямок: в серпні відкрила торговельний центр у Вінниці, представивши в ньому продуктовий відділ нового формату. Аналогічні проекти вже працюють у Львові та Бучі Київської області.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як виглядає новий продуктовий формат одного з найбільших рітейлерів країни – у фотоогляді (фото компанії Хітлайн).

Супермаркет розмістився на площі в 700 кв. м у вінницькому Епіцентрі на вулиці Батожській, 1 В (загальна площа ТЦ – 25 800 кв. м).

Тут компанія представила широкий асортимент товарів. В тому числі фрукти та овочі, м’ясні та молочні продукти, бакалію та напівфабрикати, напої тощо.

У центрі торгового залу обладнано острів гастрономії, оформлений декоративними панелями відповідно до інтер’єру супермаркету.

М’ясні вироби, сири та делікатеси представлені у вітринах з підйомним склом, вітринах самообслуговування та кутових елементах.

Пристінні вітрини з енергозберігаючими розсувними дверима збудовані в кілька ліній, що утворюють зони самообслуговування для відділів молочних продуктів, гастрономії та напоїв.

Зона заморожених продуктів представлена ​​морозильними скринями, які обладнані LED-підсвіткою для презентації супутніх товарів.

Свіжі овочі та фрукти експонуються на трьох похилих полицях.

Нагадаємо, раніше повідомлялося про плани Епіцентру відкрити щонайменше вісім продуктових відділів у своїх ТЦ до кінця 2020 року.

Читайте також –

Епіцентр може придбати мережі магазинів Велика Кишеня і Велмарт – ЗМІ

Про автора
Виктор Нагорский

Deputy Chief Editor Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора