Статистика Алло: за рік продажі товарів для дому та спорту виросли в рази

Статистика Алло: за рік продажі товарів для дому та спорту виросли в рази

28.06.2023 03:40
  1328
rau

Національний маркетплейс Алло проаналізував покупки українців впродовж останнього року – з травня 2022 року по травень 2023 року, зокрема структуру продажів товарів Алло та партнерів маркетплейсу.

Як повідомили RAU у прес-службі рітейлера, після значного падіння продажів навесні 2022 року окремі категорії, як-от товари для дому, спорту та здоров’я, показали значний приріст.

Товари для дому в топі продажів

Наразі меблі — це найконверсійніша категорія товарів для дому на маркетплейсі Алло. Загалом продажі меблів зросли у 4,5 рази, якщо порівнювати травень 2023 року із травнем 2022 року. Підкатегорії товарів, що демонструють найбільше зростання за 6 місяців  2023 року порівняно з  2022 роком:

  1. Торгові меблі – у 24 рази.
  2. Садові меблі – у 10 разів.
  3. Офісні стільці – у 2,3 рази.
  4. Стінки у вітальню – у 2 рази.
  5. Табурети – у 2 рази.

На кінець червня 2023 року кухонних стільців продано вже 90% від обсягу продажів 2022 року, офісних крісел –  60%, а геймерських крісел  –  вже у дев’ять разів більше, ніж за весь попередній рік.

Продажі товарів у категорії «Декор та текстиль» зросли у 3,8 рази у порівнянні травня 2023 року із травнем 2022 року. Посуд також користується попитом серед клієнтів маркетплейсу Алло – його продажі зросли в 1,5 рази за аналогічний період.

Спорт та здоров’я — понад усе 

Найпопулярнішими у категорії «Спорт та здоров’я» є тренажери, спортивний інвентар, товари для краси та догляду, велотовари. Якщо порівняти травень 2023 року із травнем 2022 року, то матимемо зростання продажів:

  1. Тренажери – у 2,9 рази.
  2. Спортивний інвентар – у 2,6 рази.
  3. Товари для краси та догляду – в 1,9 рази.
  4. Велотовари – в 1,2 рази.

За неповний ІІ квартал цього року клієнти придбали велотоварів на 200% більше ніж у I кварталі.

«Через воєнні дії продажі всіх категорій товарів на початку березня 2022 року різко впали, але вже з кінця весни вони почали потроху відновлюватися. Попит на товари для дому зберігається через те, що українці стали проводити вдома більше часу: працюють віддалено або переїхали та облаштовуються на нових місцях. Спортивний інвентар та тренажери також користуються чималим попитом, адже клієнти продовжують слідкувати за станом здоров’я за будь-яких обставин. Рівень попиту на велотовари зберігається впродовж останнього часу та зростає до літнього сезону», – зазначив керівник департаменту Алло маркетплейс Денис Корецький.

На національному маркетплейсі Алло тисячі підприємців з усієї України продають у понад чотирьох тисячах товарних категорій як імпортні, так і товари власного виробництва, адже маркетплейс дозволяє залучити нову лояльну аудиторію та завдяки онлайн-торгівлі розвивати малий та середній бізнес. На початок 2023 року на маркетплейс allo.ua повернулися 95% мерчантів з довоєнного обсягу та ще додатково приєдналося 40% нових.

Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку