
Бум Minecraft: попит на тематичні конструктори на Allo.ua зріс на 45%


Цьогоріч міжнародна мережа супермаркетів SPAR запустила нові моделі франшизи, аби майбутні партнери мали ще більше переваг та можливостей для інвестицій.
Відкриття власного продуктового супермаркету – це сміливий крок, який потребує планування та чималих знань і вкладень. Проте франчайзинг може стати чудовим способом розпочати бізнес, адже він дає перевірену бізнес-модель, підтримку та впізнаваність бренду.
Зараз в Україні відкрито близько ста супермаркетів SPAR, які працюють у різних форматах:
Якщо говорити про переваги, то SPAR — це міжнародна мережа, яка працює вже більше 90 років в 48 країнах світу.
«Ми розробляємо, тестуємо та передаємо вже готові бізнес-рішення для партнерів. Також забезпечуємо повний супровід франчайзі: починаючи від комплексного дослідження потенційного магазину, бізнес-плану, й до відкриття. Також ми забезпечуємо підтримку та аналіз, надаємо рекомендації впродовж усієї роботи магазину», – розповідає керівниця відділу маркетингу франчайзингової мережі SPAR Мирослава Леснік.
Ключовою перевагою є комерційні національні умови, які SPAR транслює на партнерів: вхідні ціни, відтермінування, бонуси, мережеві знижки на технологічне, холодильне, IT-обладнання (до 40%).
У 2024 році компанія розробила три моделі франшизи, аби інвестувати стало ще простіше та доступніше:
Для того, аби отримати повну інформацію потрібно залишити заявку на сайті: https://cutt.ly/Kw96GX3Y
Більше у відео: