SPAR розробив нові моделі франшизи

SPAR розробив нові моделі франшизи

27.03.2024 02:16
  1451
rau

Цьогоріч міжнародна мережа супермаркетів SPAR запустила нові моделі франшизи, аби майбутні партнери мали ще більше переваг та можливостей для інвестицій.

Відкриття власного продуктового супермаркету – це сміливий крок, який потребує планування та чималих знань і вкладень. Проте франчайзинг може стати чудовим способом розпочати бізнес, адже він дає перевірену бізнес-модель, підтримку та впізнаваність бренду.

Зараз в Україні відкрито близько ста супермаркетів SPAR, які працюють у різних форматах:

  • SPAR Express: Магазин швидкого обслуговування (50-200 кв. м), ідеально підходить для місць з високим трафіком;
  • SPAR: Супермаркет біля дому (200-1000 кв. м), пропонує широкий асортимент товарів для щоденних потреб;
  • EUROSPAR: Великий супермаркет для сімейних «тижневих» покупок (1000-3000 кв. м), з акцентом на свіжі продукти та делікатеси.

Якщо говорити про переваги, то SPAR — це міжнародна мережа, яка працює вже більше 90 років в 48 країнах світу.

«Ми розробляємо, тестуємо та передаємо вже готові бізнес-рішення для партнерів. Також забезпечуємо повний супровід франчайзі: починаючи від комплексного дослідження потенційного магазину, бізнес-плану, й до відкриття. Також ми забезпечуємо підтримку та аналіз, надаємо рекомендації впродовж усієї роботи магазину», – розповідає  керівниця відділу маркетингу франчайзингової мережі SPAR Мирослава Леснік.

Ключовою перевагою є комерційні національні умови, які SPAR транслює на партнерів: вхідні ціни, відтермінування, бонуси, мережеві знижки на технологічне, холодильне, IT-обладнання (до 40%). 

У 2024 році компанія розробила три моделі франшизи, аби інвестувати стало ще простіше та доступніше:

  • «Стандартна модель» франшизи передбачає максимум свободи у розвитку власного бізнесу. Тут все управління здійснює партнер згідно з рекомендаціями та інструкціями від центрального офісу.  Ця модель діє по всій території, яка зараз підконтрольна Україні. Вступний внесок відсутній, щомісячне роялті складає від 2,5 до 3,5 євро/кв. м торгової площі.
  • «Зворотна модель» франшизи передбачає, що усе управління здійснює центральний офіс SPAR. Так партнеру гарантують прибуток та швидку окупність. Також потрібно сплачувати роялті та управлінський збір. Цю модель компанія розвиває в межах 200 кілометрів від центрального офісу, який знаходиться у Луцьку. Це Волинська, Рівненська, Львівська, Житомирська, Тернопільська та Хмельницька області.
  • «Тверда модель» франшизи передбачає більше безпеки та менше ризиків для інвестора. В цій моделі все управління здійснює партнер згідно з правилами, які надає центральний офіс SPAR. Вибірка товару з розподільного центру становить 90%. У цій моделі в партнера є можливість орендувати обладнання, а не купувати його самостійно. Також сплачується роялті. Як і попередня, ця модель діє у радіусі 200 кілометрів від центрального офісу.

Для того, аби отримати повну інформацію потрібно залишити заявку на сайті: https://cutt.ly/Kw96GX3Y

Більше у відео:


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку