
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Цьогоріч міжнародна мережа супермаркетів SPAR запустила нові моделі франшизи, аби майбутні партнери мали ще більше переваг та можливостей для інвестицій.
Відкриття власного продуктового супермаркету – це сміливий крок, який потребує планування та чималих знань і вкладень. Проте франчайзинг може стати чудовим способом розпочати бізнес, адже він дає перевірену бізнес-модель, підтримку та впізнаваність бренду.
Зараз в Україні відкрито близько ста супермаркетів SPAR, які працюють у різних форматах:
Якщо говорити про переваги, то SPAR — це міжнародна мережа, яка працює вже більше 90 років в 48 країнах світу.
«Ми розробляємо, тестуємо та передаємо вже готові бізнес-рішення для партнерів. Також забезпечуємо повний супровід франчайзі: починаючи від комплексного дослідження потенційного магазину, бізнес-плану, й до відкриття. Також ми забезпечуємо підтримку та аналіз, надаємо рекомендації впродовж усієї роботи магазину», – розповідає керівниця відділу маркетингу франчайзингової мережі SPAR Мирослава Леснік.
Ключовою перевагою є комерційні національні умови, які SPAR транслює на партнерів: вхідні ціни, відтермінування, бонуси, мережеві знижки на технологічне, холодильне, IT-обладнання (до 40%).
У 2024 році компанія розробила три моделі франшизи, аби інвестувати стало ще простіше та доступніше:
Для того, аби отримати повну інформацію потрібно залишити заявку на сайті: https://cutt.ly/Kw96GX3Y
Більше у відео: