Кольє до Дня народження: ювелірний бренд SOVA святкує 21-річчя

Кольє до Дня народження: ювелірний бренд SOVA святкує 21-річчя

09.06.2021 07:30
  560
rau

21-річчя ювелірний бренд SOVA зустрічає з 36-ма колекціями та 36-ма магазинами в мережі.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба компанії. “На порозі нашого 21-річчя хочемо сказати щире “Дякую!” кожному нашому клієнту за те, що залишаєтеся відданими бренду SOVA протягом цих років. Натхненні вашою підтримкою, ми прагнемо більшого і ставимо, здавалося б, недосяжні цілі та реалізуємо їх”, – написали з зверненні до своїх клієнтів в компанії.

На честь свята рітейлер розігрує 36 кольє з діамантами. Для того, щоб взяти участь у святковому розіграші не обов’язково здійснювати покупку – достатньо заповнити анкету в будь-якому магазині, або на сайті sovajewels.com. Кольє з діамантами буде розіграно 1 липня. 

В компанії розповіли, що задля втілення нових ідей у створенні прикрас, SOVA об’єднується з кращими українськими дизайнерами. В результаті творчих співпраць світ побачили колаборації Lake з Lake Studio, Soul  з Marsala, For Love з Frolov, Sova x Litkovskaya. Тільки за останній рік рітейлер запустив сім ювелірних колекцій, одна з яких – колаборація SOVA x The Hardkiss.

Довідка. SOVA, jewelry house – український ювелірний бренд-трендсетер, який відповідає світовим тенденціям.  Ідея формування ювелірного гардероба для сучасних дівчат виступає лейтмотивом у всіх колекціях ювелірного дому. Єдиний на українському ринку бренд, який колекційно підходить до запуску продуктів та  демонструє сміливість, готовність до експериментів та свободу. SOVA– це переосмислення класики, якісні та стильні прикраси, які можна змінювати кожен сезон, доповнюючи свої образи до будь-якої нагоди.

Читайте також

Виконавчий директор SOVA: Найскладніше – зберігати тверезість розуму і не втрачати зв’язок з реальністю


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Особливість нового продукту – extra mini вологих серветок – полягає у компактному кишеньковому форматі, який водночас...
time icon  
  289
Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Книга генеральної директорки компанії з управління персоналом Global HR Solutions та регіональної директорки LHH у семи країнах...
time icon  
  320
Усі новини ринку