Solmar в Польщі: бренд вийшов на європейський ринок

Solmar в Польщі: бренд вийшов на європейський ринок

04.08.2023 10:19
  1223
rau

Тепер Solmar теж серед тих, що можна побачити на європейських вуличках. Компанія є однією з найуспішніших в Україні, а цього року навіть увійшла до списку Next 250 від Forbes Ukraine, тобто до переліку тих, за ким економічне майбутнє держави.

А ще бренд має неймовірну аудиторію прихильників, які драйвлять ставати ще крутішими. Саме ця підтримка допомогла компанії наважитись на наступний крок — вихід на міжнародний ринок. 

Уся команда ще й досі не вірить, але вже може впевнено сказати: вітайте перший магазин Solmar у польському місті Познань! Компанія надзвичайно щаслива представляти бренд на європейському ринку й має за мету показати світові, що український бренд  — це про стиль, якість та сервіс на найвищому рівні.

Спочатку компанія вирішила спробувати запуститись онлайн саме в Польщі тому, що там давно чекали на неї. Та вже через кілька місяців роботи команда отримала стільки цікавості від польських дівчат і підтримки від землячок, що прийняла рішення відкрити фізичний магазин. Тепер Solmar став ще ближчий.

Магазин уже відкрив двері в місті Познань, в ТЦ Posnania. Тож приходьте на яскравий шопінг за адресою «ul. Pleszewska 1» або замовляйте на сайті solmar-shop.pl, що доступний польською та українською мовами. 

Solmar створює базовий одяг, що пасуватиме кожній та стане улюбленим для образів на щодень. Водночас бренд підтримує потребу в унікальності — з широкою палітрою кольорів можна підібрати те, що дійсно подобатиметься. Без звичних обмежень у відтінках, на кшталт «чорний/бежевий/білий». Solmar прагне розказати світу про свій підхід, адже, впевнений, кожна дівчина бажає мати дійсно широкий вибір якісного базового одягу.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  94
Усі новини ринку