Західноукраїнська мережа Сім23 продовжує розвиток
З першого дня війни керівництво компанії поставило перед собою мету – забезпечити роботу максимальної кількості маркетів. Якщо в перший тиждень не працював кожен шостий магазин мережі, то на початок квітня функціонують 95% магазинів. Мережа планує відновити роботу практично всіх маркетів, де це можливо, протягом найближчого часу.
«Всі сили команди зосереджені на підтримці функціонування маркетів. Ми відмовилися від багатьох амбітних проектів (а це цілий комплекс заходів, що мав торкнутися всіх напрямків бізнесу – автоматизація, програмні вдосконалення, логістика, операційне управління, маркетинг тощо), скасували практично всі витрати, крім тих, що є життєво необхідними – і вклали сили та ресурси у забезпечення магазинів товаром та оплату персоналу. А також, звісно – у підтримку ЗСУ.
В ті перші холодні дні, коли небезпека прямого нападу була однаково ймовірною для західного регіону, як і для всієї України, коли ЗСУ, ТрО, поліція практично цілодобово працювали над захистом наших міст – ми прийняли рішення безкоштовно пригощати кавою та іншими гарячими напоями всіх наших захисників. За місяць війни було видано безкоштовних напоїв на мільйон гривень. Неодноразово команда мережі формувала та передавала на потреби місцевих військових набори продуктів та товарів першої необхідності,” – розповідають в компанії.
Також для клієнтів-учасників програми лояльності ToSim була створена можливість перерахувати накопичені бонуси програми лояльності на спецрахунок ЗСУ в гривневому еквіваленті. Сума перерахованих коштів вже складає майже 200 000 грн, і щоденно зростає.
Про обмежену експансію і перші відкриття воєнного часу.
Згідно річного плану експансії в період березень-квітень мережа повинна була розширитися щонайменше на 10 нових маркетів. Від цих планів, на жаль, теж довелося відмовитися – незважаючи на величезну суму вже вкладених в підготовку коштів та ресурсів.
«Проте зараз, коли саме захід України прийняв на себе функцію економічного тилу – ми розуміємо, що від розвитку кожного бізнесу, від кожної сплаченої гривні податків залежить стабільність і розвиток нашої держави. Тому керівництвом компанії було прийнято рішення завершити розпочаті проекти та відкрити два маркети, що були практично готові до відкриття перед початком війни. Цей проект був складним, проте необхідним» – кажуть представники компанії.
Перші маркети воєнного часу було відкрито 6 квітня у містах Івано-Франківськ та Нововолинськ. Це типові для мережі невеликі об’єкти формату «convenience store», торгівельною площею 70 кв. м та 90 кв. м. В компактному просторі маркету традиційно поєднані оптимальний асортимент продуктів та товарів, відділ швидкої їжі Food to go, простір для перекусу.
«Це незвичний для мережі досвід – відкриття в економ-режимі. З обмеженою кількістю персоналу, урізаними інвестиціями, частково переміщеним з інших маркетів обладнанням, без святкових заходів, без реклами – але все ж таки це нові Сім23, нові робочі місця, наш вклад в економіку, це наша віра в перемогу і розвиток України», – підсумовують в компанії.
Варто зазначити, що окрім продуктів, необхідних товарів та смачних перекусів to go – магазини мережі пропонують клієнтам ряд додаткових сервісів. Зокрема, просто на касі маркетів Сім23 можна поповнити мобільний, сплатити телекомунікаційні послуги, придбати лотерею, зняти готівку з банківської карти, а віднедавна – ще й поповнити карту готівкою.
Нові маркети працюють за адресами:
- Івано-Франківськ, вул. Симоненка 30 А
- Нововолинськ, 5-й мікрорайон, 9
Довідка. Сім23 зручний маркет – мережа магазинів, що розвивається з 2012 року. Нараховує 129 маркетів на заході України, входить до топ-10 мереж України за кількістю магазинів ( дослідження GT Partners Ukraine, лютий 2022). Управляюча компанія – ТОВ «Клевер Сторс», Луцьк.
Читайте також –
Наталія Азюковська, Varus: В пріоритеті — доставка товару в усі магазини