Сільпо запускає «Плюхс» — підписку на кешбек балобонусами та доставку
Мережа супермаркетів Сільпо першою серед українських ритейлерів запустила підписку «Власний Рахунок Плюхс» або просто «Плюхс». Завдяки підписці понад 3 млн активних користувачів програми лояльності «Власний Рахунок» зможуть отримати доступ до низки переваг за фіксовану щомісячну плату.
«Ми створили «Власний Рахунок Плюхс» після ретельного вивчення запитів наших покупців та аналізу найкращих світових практик у ритейлі. Підписка пропонує вигоди, що в декілька разів перевищують її вартість, та підвищує рівень персоналізованого сервісу», — коментує СРО E-commerce-продуктів Сільпо Руслан Мамєдов.
Які можливості дає підписка «Власний Рахунок Плюхс»
- 4 доставки на місяць з Сільпо по місту всього за 1 гривню;
- 4% кешбеку балобонусами за всі неакційні товари;
- 16% кешбеку балобонусами на власну випічку та каву від Сільпо.
Підписка «Власний Рахунок Плюхс» доступна для всіх гостей Сільпо з 14 жовтня 2024 року. Перші 30 днів користування коштують символічну 1 гривню, після чого вартість становитиме 149 грн на місяць.
Оформити підписку можна на сайті https://silpo.ua/subscription/. Для зручності у профілі «Власний Рахунок» розробники створили спеціальний кабінет, де можна керувати підпискою, переглядати статус та ліміти винагород. Найближчим часом ці функції стануть доступними й у мобільному застосунку Сільпо.