Мультипечі, пилососи і покупки через мобільний застосунок: що купували до Великодня у Фокстрот

Мультипечі, пилососи і покупки через мобільний застосунок: що купували до Великодня у Фокстрот

Сьогодні
  136
Оксана Дудка

Українці зосередилися на оновленні техніки для кухні, прибирання та організації побуту. Втім воєнні дії вплинули на розподіл вподобань за географічними показниками.

Передсвятковий період із 3 по 23 квітня 2025 року у Фокстрот став активним для категорій товару, які напряму пов’язані з домашнім комфортом: приготуванням, чистотою, оновленням простору. Водночас середній чек збільшився на 10% порівняно з попереднім місяцем – споживачі охочіше інвестували в практичні рішення.

Так, мультипечі стали справжнім хітом – їх продано у чотири рази більше, а товарообіг зріс майже втричі. Це підтверджує тренд щодо економії часу та багатофункціональних рішень: один прилад – багато можливостей. Блендери та мікрохвильові печі теж не залишилися поза увагою. Попит на них підскочив на +29% і +34% в штуках відповідно порівняно з попереднім періодом. Схожий підйом зафіксовано для плит та кавоварок. Приготування святкових страв залишаються важливим елементом великодніх традицій.

Також добре продавалися кухонні аксесуари та побутові дрібниці – усе, що або полегшує підготовку до свята, або завершує подарунковий набір.

Серед техніки для прибирання беззаперечним лідером стали пилососи: +39% у кількісному вимірі та +60% у грошовому. Ця категорія увійшла до топ-продажів у всіх регіонах країни. Зростання показали також пральні машини, посудомийки та праски. Кухонні комбайни різко зросли у всіх регіонах, крім східного – там ця техніка навіть не потрапила до топ-10. Це може свідчити про зміну пріоритетів споживання в умовах близькості до зони бойових дій, де люди частіше обирають базову побутову техніку та портативні рішення.

Значно зросла і цифрова активність споживачів: частка онлайн-продажів виросла на 70% у порівнянні з минулим роком, а замовлення через мобільний застосунок додали 120% у межах онлайн-каналу. Саме мобільний додаток Фокстрот став головним інструментом покупок у дні перед святом – смартфон дедалі частіше замінює похід до магазину.

«Покупці обирали не просто техніку для кухні чи дому, а розумні рішення, які заощаджують час, простір і сили. Це нова святкова стратегія – мінімум зусиль, максимум результату», – зазначає начальник відділу аналітики  і прогнозування Фокстрот Володимир Григоренко.

Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Станом на кінець квітня налічує 126 магазинів у 68 населених пунктах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду. Засновники омніканального ритейлера Фокстрот – українські бізнесмени Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Засновниця ритейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба у своїй новій експертній колонці зробила проаналізувала дев’ять ключових...
time icon  
  325
Усі новини ринку