Чому сервіс для внутрішнього клієнта має бути на першому місці: успішний досвід KFC

Чому сервіс для внутрішнього клієнта має бути на першому місці: успішний досвід KFC

18.11.2024 12:40
  273
rau

Дар’я Трофимова, директор з персоналу ТОВ «Тесті Фуд», франчайзі партнера KFC в Україні, виступила на конференції ReService: Customer First, де розповіла учасникам заходу, що сервіс це не тільки про зовнішнього клієнта, а й про внутрішнього, котрий саме і створює незабутній та унікальний сервіс для відвідувачів.

За словами Дар’ї Трофимової, нині матеріальна складова – це обов’язкова норма, але без нематеріальних інструментів це дасть лише короткострокові результати. Для довгострокової стратегії щодня ще більшої ваги набувають навчання і розвиток, чесні, відверті та партнерські комунікації всередині компанії, визнання і подяка за виконану роботу. А також психологічна підтримка та комфортні умови праці, які зможуть дати персоналу відчуття впевненості та стабільності, що позитивно відобразиться на результатах бізнесу. Підтримка та турбота про співробітників – це не просто тренд, про який усі люблять говорити, а запорука успішної роботи компанії. Адже тільки щасливий внутрішній клієнт здатний надати сервіс такого рівня, щоб задовольнити зовнішнього клієнта.

Дар’я підкреслила, що психологічна резильєнтність – ключова навичка сьогодення, яку слід розвивати всім, щоб у часи нестабільності повертатися до ефективного емоційного стану як і в особистому житті, так і на роботі. Психологічна безпека та підтримка співробітників – один із ключових фокусів KFC вже майже три роки, та залишиться таким і в майбутньому.

Наразі в KFC Ukraine працює понад 2000 співробітників. Завдяки інструментам турботи про працівників, компанія досягла рівня внутрішнього кадрового  резерву менеджерського складу компанії в 98%, що дозволяє запускати кожен новий ресторан з укомплектованою та навченою командою – однією зі складових для успішного відкриття нового закладу. Не дивлячись на повномасштабне вторгнення, бренд KFC з 2022 року відкрив 12 нових ресторанів і ще 4 планує відкрити до кінця 2025 року.

«Філософія, що люди – найбільша цінність» – це майндсет не тільки HR-команди компанії, а й усіх керівників, що в свою чергу допомагає щороку досягати більших та кращих результатів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку