Рожевий колір, спа процедури та медичні консультації: як мережа Watsons інновує роботу своїх магазинів в Азії
Протягом двох останніх років провідний drogerie-ритейлер Азії інвестував $250 млн у відкриття нових магазинів та модернізацію наявних торгових точок в Азії. Загалом у інноваційному форматі почало працювати 6000 торгових просторів на 15-ти ринках Азії, Європи та Близького Сходу.
Концептуально нові магазини покликані забезпечити винятковий купівельний досвід і задовольнити якомога більше потреб споживачів – від можливості придбати якісний товар до spa-процедур та медичних консультацій та обстежень.
«Ми прагнемо пропонувати нашим клієнтам найкращий асортимент продуктів за відмінною ціною, а також забезпечувати їм приємні умови покупок. Для цього ми співпрацюємо з ключовими брендами та інвестуємо у свій розвиток. Ми інвестували $250 млн у відкриття 1200 нових торгових точок та модернізацію 4800 наявних магазинів. Це означає, що 75% портфоліо магазинів в Азії вже забезпечує більш інноваційний і оновлений досвід для наших клієнтів», – пояснила генеральний директор групи AS Watson Маліна Нгай.
Перевизначення досвіду краси
Нещодавно Watsons China представила Watsons Pink, де весь дизайн інтер’єру обертається навколо теми рожевого кольору, створюючи атмосферу, яка особливо приваблива для молодих клієнтів. У цих магазинах окрім іншого пропонуються spa-послуги, що відкриває новий досвід для клієнтів.
У нових концептуальних магазинах Watsons China також з’явилася окрема зона Beauty Playground. Тут пропонується покупцям модний простір для макіяжу, де є доступ до візажистів, які можуть надати поради та досвід, а також можливість випробувати різні образи та потестувати декоративну косметику.
Watsons Taiwan перетворив свій магазин на естетично привабливий простір, який ідеально підходить для соціальних мереж. Тут у магазинах є стильні зони макіяжу зі косметичними столиками у формі губної помади, а стеля оформлена великими світловими коробками. Крім того, Watsons пропонує My Color Studio, де клієнти можуть отримати сезонний аналіз кольорів, який допоможе їм визначити свій кольоровий типаж та відповідно до нього знайти ідеальну палітру кольорів для свого гардеробу, макіяжу та фарби для волосся.
Watsons Malaysia вивела покупки на новий рівень задоволення та залучення. На додаток до різноманітних експериментальних зон, таких як My Beauty, Hair Studio та Watsons To Go, вони представили K-pop Land, присвячений демонстрації продуктів K-beauty. Яскравий, барвистий дизайн цієї зони, який можна використовувати в Instagram, приваблює молодих клієнтів, які можуть робити там фотосесії, онлайн-трансляції та просто проводити весело час.
У Watsons Malaysia також була представлена дитяча країна чудес, що надає клієнтам ідеальну можливість робити покупки зі своїми дітьми та якісно проводити час разом із сім’єю.
Професійне піклування про здоров’я
Щоб задовольнити потреби великої кількості клієнтів, які піклуються про своє здоров’я, мережа Watsons не лише розширила асортимент продуктами для здоров’я, а й впровадила медичні та фармацевтичні послуги. Компанія Watsons Hong Kong змінила дизайн свого флагманського магазину, представивши станцію декодування здоров’я HealthQ. На цій станції працюють фармацевти, практикуючі лікарі та дієтологи, які надають індивідуальні консультації щодо здоров’я, вакцинацію та оцінку стану здоров’я, щоб допомогти клієнтам залишатися у хорошій формі.
У Watsons Thailand було представлено покращений досвід здоров’я, що включає сучасний і стильний дизайн магазину разом із різноманітним вибором товарів для здоров’я. Щоб допомогти клієнтам у їхній особистій подорожі до оздоровлення, було запроваджено приватну медичну консультацію, де фармацевти можуть надати індивідуальні та професійні поради, адаптовані до індивідуальних потреб.
«Watsons розуміє, що простого забезпечення найкращими продуктами вже недостатньо для задоволення потреб наших клієнтів, — пояснює Маліна Нгай. – Ми прагнемо до безперервного розширення та інновацій, пропонуючи найкращу взаємодію з клієнтами O+O (онлайн + офлайн). Watsons завжди прагне надихати своїх 100 мільйонів клієнтів на те, щоб вони мати були у хорошій формі, гарно виглядали та чудово почувалися. І ми готові їх у цьому допомагати».
Джерело – watsonsasia.com