«Різномаїжжя щодня» — нове позиціонування мережі супермаркетів Varus
У Varus вирішили боротися з кулінарною одноманітністю і рутиною, тому мережа супермаркетів запустила нове позиціонування під слоганом «Різномаїжжя щодня». Читати російською мовою Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Команда Varus спільно з агенцією Havas Ukraine вивчила останні глобальні тенденції клієнтської споживчої поведінки, і сконцентрувалася на кулінарному розмаїтті та експериментах, які під силу кожному клієнтові. На … Читати далі «Різномаїжжя щодня» — нове позиціонування мережі супермаркетів Varus
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити