Головна > Новини > Новини партнерів > Ringostat запускає дослідження про те, як бізнес виходить з карантину
Ringostat запускає дослідження про те, як бізнес виходить з карантину

Ringostat запускає дослідження про те, як бізнес виходить з карантину

Мета дослідження — об’єктивно показати ситуацію на ринку, і допомогти компаніям порівняти свою стратегію з підходом інших гравців.

Цей матеріал також доступний російською мовою

За задумом Ringostat, дослідження допоможе бізнесу:

  • обмінятися досвідом, а ринку — швидше відновитися після кризи;
  • побачити, які тенденції є на ринку;
  • врахувати досвід інших гравців для утримання і зміцнення своїх позицій.

Дослідження покаже, як карантин відбився на процесах компаній, і що в них зміниться найближчим часом.

Як взяти участь в дослідженні?

Компанії, які хочуть взяти участь в дослідженні, можуть перейти на сайт і заповнити анкету до 4 червня. Вона призначена для власників, керівників та менеджерів компаній, які продають товари / послуги онлайн або почали це робити з введенням карантину. Взяти участь можуть представники з різних країн — адже карантин відбився на всьому світі.

Ringostat входить в групу компаній Netpeak Group. Тому всі учасники дослідження отримають від неї безкоштовний тріальний доступ до інструментів для успішного онлайн-просування і знижку на послуги.

Дослідження буде проводитися в три етапи:

  • анкетування учасників;
  • обробка даних;
  • публікація результатів дослідження в форматі інфографіки з висновками.

Участь в дослідженні конфіденційно. У результатах не буде вказано, які компанії брали в ньому участь і як відповідали на питання. Опубліковані дані будуть знеособленими.

Крім Асоціації рітейлерів України, інформаційними партнерами дослідження стали:

  • Netpeak;
  • Netpeak Software;
  • Serpstat;
  • Academy Ocean;
  • 8P;
  • Netpeak Cluster;
  • Inweb;
  • E-pepper;
  • Marketing People;
  • ReaZon;
  • E-news;
  • Creativity;
  • All Retail;
  • Plerdy;
  • Zengram Parser;
  • EnvyBox;
  • Postmonitor;
  • Multisearch.
Про автора