![Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/obkladinka_maudau-400x210.jpg)
Що найчастіше купували українці у 2024 році: аналітика Maudau
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Мета дослідження — об’єктивно показати ситуацію на ринку, і допомогти компаніям порівняти свою стратегію з підходом інших гравців.
За задумом Ringostat, дослідження допоможе бізнесу:
Дослідження покаже, як карантин відбився на процесах компаній, і що в них зміниться найближчим часом.
Компанії, які хочуть взяти участь в дослідженні, можуть перейти на сайт і заповнити анкету до 4 червня. Вона призначена для власників, керівників та менеджерів компаній, які продають товари / послуги онлайн або почали це робити з введенням карантину. Взяти участь можуть представники з різних країн — адже карантин відбився на всьому світі.
Ringostat входить в групу компаній Netpeak Group. Тому всі учасники дослідження отримають від неї безкоштовний тріальний доступ до інструментів для успішного онлайн-просування і знижку на послуги.
Дослідження буде проводитися в три етапи:
Участь в дослідженні конфіденційно. У результатах не буде вказано, які компанії брали в ньому участь і як відповідали на питання. Опубліковані дані будуть знеособленими.
Крім Асоціації рітейлерів України, інформаційними партнерами дослідження стали: