
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Мета дослідження — об’єктивно показати ситуацію на ринку, і допомогти компаніям порівняти свою стратегію з підходом інших гравців.
За задумом Ringostat, дослідження допоможе бізнесу:
Дослідження покаже, як карантин відбився на процесах компаній, і що в них зміниться найближчим часом.
Компанії, які хочуть взяти участь в дослідженні, можуть перейти на сайт і заповнити анкету до 4 червня. Вона призначена для власників, керівників та менеджерів компаній, які продають товари / послуги онлайн або почали це робити з введенням карантину. Взяти участь можуть представники з різних країн — адже карантин відбився на всьому світі.
Ringostat входить в групу компаній Netpeak Group. Тому всі учасники дослідження отримають від неї безкоштовний тріальний доступ до інструментів для успішного онлайн-просування і знижку на послуги.
Дослідження буде проводитися в три етапи:
Участь в дослідженні конфіденційно. У результатах не буде вказано, які компанії брали в ньому участь і як відповідали на питання. Опубліковані дані будуть знеособленими.
Крім Асоціації рітейлерів України, інформаційними партнерами дослідження стали: