Ringostat запускає дослідження про те, як бізнес виходить з карантину
Мета дослідження — об’єктивно показати ситуацію на ринку, і допомогти компаніям порівняти свою стратегію з підходом інших гравців.
Цей матеріал також доступний російською мовою
За задумом Ringostat, дослідження допоможе бізнесу:
- обмінятися досвідом, а ринку — швидше відновитися після кризи;
- побачити, які тенденції є на ринку;
- врахувати досвід інших гравців для утримання і зміцнення своїх позицій.
Дослідження покаже, як карантин відбився на процесах компаній, і що в них зміниться найближчим часом.
Як взяти участь в дослідженні?
Компанії, які хочуть взяти участь в дослідженні, можуть перейти на сайт і заповнити анкету до 4 червня. Вона призначена для власників, керівників та менеджерів компаній, які продають товари / послуги онлайн або почали це робити з введенням карантину. Взяти участь можуть представники з різних країн — адже карантин відбився на всьому світі.
Ringostat входить в групу компаній Netpeak Group. Тому всі учасники дослідження отримають від неї безкоштовний тріальний доступ до інструментів для успішного онлайн-просування і знижку на послуги.
Дослідження буде проводитися в три етапи:
- анкетування учасників;
- обробка даних;
- публікація результатів дослідження в форматі інфографіки з висновками.
Участь в дослідженні конфіденційно. У результатах не буде вказано, які компанії брали в ньому участь і як відповідали на питання. Опубліковані дані будуть знеособленими.
Крім Асоціації рітейлерів України, інформаційними партнерами дослідження стали:
- Netpeak;
- Netpeak Software;
- Serpstat;
- Academy Ocean;
- 8P;
- Netpeak Cluster;
- Inweb;
- E-pepper;
- Marketing People;
- ReaZon;
- E-news;
- Creativity;
- All Retail;
- Plerdy;
- Zengram Parser;
- EnvyBox;
- Postmonitor;
- Multisearch.