
“Не жіноча” справа: як велика війна вплинула на гендерне співвідношення в ритейлі


Компанія АТБ-маркет завершила проведення гейміфікованої акції ATB Arena з рекордними результатами: 1,8 млн завантажень мобільної гри, яка з перших днів акції очолила рейтинг мобільних застосунків в українських App Store і Play Market.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як нагадує прес-служба рітейлера, в межах акції покупцям пропонували зібрати 34 гральні картки із зображенням супергероїв, які оживають за допомогою мобільного застосунку і технології доповненої реальності (AR). Акція тривала в понад 1100 магазинах мережі у період з 1 вересня по 13 жовтня цього року.
За час проведення акції в інтернеті з’явилися великі спільноти шанувальників гри, де учасники обмінювалися картками та ділилися враженнями. На платформі YouTube було опубліковано більше ніж 1000 відео-оглядів від учасників. Понад 35 000 користувачів поставили найвищі оцінки мобільній грі в App Store і Play Market, а також залишили схвальні коментарі.
Результатом проведення акції також стало значне зростання товарообігу та показників середнього чека товарів постачальників компанії АТБ-маркет, які долучились до акції як партнери.
Середньоденний товарообіг за акційними товарам постачальників збільшився на 50,5%, а середньоденна кількість акційного товару в чеку – на 57,7%. Приріст продажів одного із акційних товарів за період проведення акції показав рекордні 612%.
В цілому, за півтора місяці проведення гейміфікованої акції ATB Arena загальна кількість товарів у середньоденному чеку збільшилась на 10,6%.
В компанії відзначають, що успіх проведеної акції свідчить про ефективність обраної маркетингової стратегії та результат гарного розуміння потреб й інтересів своїх клієнтів. Загальносвітова популярність мобільних ігор, наростання тренду на доповнену реальність та збільшення потреби на споживання інтерактивного контенту – стають ключовими факторами успіху у впровадженні промо-акцій для сучасного споживача.
Довідка. Корпорація АТБ — об’єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень, м’ясна фабрика Фаворит Плюс. Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа АТБ. Станом на 4 листопада 2020 року вона налічує 1174 магазини у 24 областях 302 населених пунктів України.
Читайте також –
Мережа АТБ запустила технологію Scan&Go через мобільний додаток «Скануй Купуй»