
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Протягом I півріччя 2024 року мережа Eva відкрила 28 нових торгових точок, і на 30 червня 2024 року їх загальна кількість нараховувала 1080 магазинів.
Зокрема, в прес-службі ритейлера повідомили RAU адреси та торгові площі всіх нових об’єктів, які наведено нижче:
Січень 2024
Лютий 2024
Березень 2024
Квітень 2024
Травень 2024
Червень 2024
Також у квітні на базі магазину нового формату Eva Beauty (ТРЦ Respublika Park, Київ, Кільцева дорога, 1) розпочав роботу перший салон краси Beauty Salon by Eva площею 26 кв. м. Він розділений на зону догляду за волоссям та косметологічний кабінет. До кінця поточного року мережа планує відкрити ще близько 30 нових магазинів Eva (переважно у форматі «Жіноча енергія»).
Не менш активно компанія розвиває напрям електронної торгівлі. Частка eva.ua в загальних продажах наразі становить понад 14%. Ця цифра є однією з найвищих у схожих моделях бізнесу на українському ринку. Цьогоріч інтернет-магазин eva.ua повноцінно запрацював як маркетплейс. «Ми вже маємо понад 10 000 SKU від сторонніх продавців, і цей асортимент постійно зростає. На сьогодні ми продали таких товарів на суму понад півмільйона гривень», — розповіла виконавча директорка мережі магазинів Eva та eva.ua Ольга Шевченко.
В першому півріччі 2024 року інтернет-магазин eva.ua, за даними сервісу SimilarWeb посідає третє місце за показником загального web-трафіку серед класичних інтернет-магазинів. При цьому загальний трафік на всі платформи eva.ua в цей період закріпився на позначці близько 13 млн сеансів на місяць, що дає змогу щоденно генерувати 13 000 – 14 000 онлайн-замовлень. Цей об’єм замовлень, за рахунок плідної роботи напряму та побудови сервісу доставки, вдається доставляти до клієнта в середньому за 1,8 дня. Щоб зробити отримання замовлень з eva.ua максимально зручним, компанія продовжує розвивати мережу точок видачі. Наразі їх налічується 1064 у понад 340 містах, і це – найпопулярніший спосіб отримання замовлень серед клієнтів eva.ua.
На кінець першого півріччя логістичний напрям збільшив частку доставки інтернет-замовлень на точки видачі власним транспортом до 51%, що дає компанії більший контроль над якістю роботи з відправленнями. Також Eva продовжує розвивати власну кур’єрську доставку, яка нині працює в Києві, Львові та Дніпрі.
З огляду на постійне розширення асортименту компанія не припиняє розбудову та автоматизацію складів. Оптимізує рутинні процеси, в тому числі пов’язані з документообігом та звітністю, для звільнення додаткового ресурсу персоналу та покращення показників продуктивності. У першому півріччі на 2600 кв. м збільшено площу складу інтернет-магазину у Львові (до 24 826 кв. м з урахуванням мезонінів), також ведеться будівництво нового корпусу, автоматизовано процеси на РЦ Одеса та збільшено рівень автоматизації на складах e-com у Львові та Броварах.
Підсилюючи позиції на ринку електронної торгівлі, Eva активно розвиває та популяризує власний мобільний застосунок. Протягом першого півріччя команда напряму працювала зокрема над удосконаленням навігації та пошуку товарів у каталозі, поліпшенням взаємодії користувача з персональними промо-пропозиціями. Наразі через мобільний застосунок здійснюється вже близько третини замовлень з eva.ua. Загалом станом на кінець червня 2024 року він має 4,2 млн завантажень.
Товари власних торгових марок Eva здобули перемоги на престижних міжнародних змаганнях. Дві золоті нагороди конкурсу пакування ВТМ Vertex Awards взяли подарункові набори для душу Vita bella від ТМ Moxa’m. На конкурсі Private Label Manufactures Association 2024 International Salute to Excellence Awards відзнаки отримали дитяче рідке мило Honey Bunny Liquid Soap та парфумована вода Fabien Marche Alchimiste AbO9 Amber. Наразі портфель Eva налічує 65 власних торгових марок. Частка ВТМ у загальних продажах компанії за півріччя демонструє позитивну динаміку та становить 36,24% в натуральному вимірі. З початку року в продажу з’явилась нова власна торгова марка корейської косметики Missai, нова сезонна лінійка ВТМ Patricia Ledo, підгузки для плавання Joy, асортимент сухих шампунів під ТM One Me!, асортимент продукції у колаборації з ліцензією «Гарфілд» (шкарпетки, дитячі бомбочки для ванни тощо), суттєво розширився асортимент б’юті-аксесуарів. Також напрям ВТМ запустив проєкти в нових категоріях – аромадифузори та товари медичного призначення (пластирі, трав’яні чаї).
Мережа магазинів Eva є одним з найбільших роботодавців в Україні. Попри складну ситуацію компанія не тільки продовжує розвиток, але й підтримує державу. У квітні видання NV включило Eva до переліку великих приватних компаній, бізнесів та фондів, які надали найбільше допомоги ЗСУ та на гуманітарні проєкти. Сума коштів від Eva та клієнтів, спрямованих на благодійні та соціальні ініціативи у І півріччі 2024 року, складає близько 18 млн грн. Загалом з початку повномасштабного вторгнення це вже понад 86 млн грн.