Справді дика: результати Чорної п’ятниці в EVA.UA

Справді дика: результати Чорної п’ятниці в EVA.UA

29.11.2023 10:45
  1192
Валерія Байда

24 листопада в день Чорної п’ятниці на EVA.UA надійшло більше 40 000 замовлень. Це приблизно на 250-300% більше, ніж зазвичай (близько 10 000 – 12 000 замовлень на добу).

«Таким чином, за кількістю замовлень від клієнтів безпосередньо в Чорну п’ятницю ми стали беззаперечними лідерами у своїй ніші краси та догляду», – каже директор департаменту електронної комерції ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA) Олена Аннєнко. Середній чек інтернет-магазину в Чорну п’ятницю, за її словами, склав близько 800 грн.

Загалом тематична кампанія «Дика п’ятниця» проходила на EVA.UA (так само, як і в магазинах EVA) з 9 по 26 листопада включно. Продажі цього періоду склали близько 10% від річного виторгу інтернет-магазину компанії.

Успіх цьогорічної Чорної п’ятниці в EVA пояснюють великими знижками та вигідними пропозиціями. «Цього року вони були справді дикими – до 80%, тому «дикою» ми назвали і свою п’ятницю», – розповідає Олена Аннєнко. Також, на думку керівниці напряму електронної комерції, збільшенню продажів сприяли нововведення та доопрацювання, які вдалось реалізувати у 2023 році.

«На сайті асортимент збільшився на 45% порівняно з 2021 роком, і на цілих 70% порівняно з минулим, коли довелось його скорочувати через проблеми з товарами», – говорить Аннєнко. Зараз на EVA.UA представлені понад 100 000 найменувань в різноманітних категоріях під усі можливі запити покупців. Для зручності клієнтів в інтернет-магазині створили окремі тематичні простори: EVAbeauty (товари для краси та догляду), EVApro (професійні засоби), EVApremium (засоби сегменту «Люкс» та нішеві парфуми), EVAhealth (дерматокосметика, БАДи тощо). Також з 2023 року ще одним повноцінним каналом продажу для EVA.UA став мобільний застосунок, де відтепер доступний весь основний функціонал інтернет-магазину.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку