Retail hacks by Arricano: чому театрали, гіди, блогери та скетчери відвідують ТРК Проспект
Директорка з комунікацій Arricano Олена Обухівська розповіла, як привабити аудиторію в ТРЦ та збільшити емоційну лояльність постійних відвідувачів. Цей текст доступний також російською мовою У ТРК Проспект регулярно відбуваються різноформатні тематичні заходи з урахуванням вимог соціальної дистанції. Перфоменс, майстер-клас чи BTL-акція у торговому центрі вирішують відразу два маркетингових завдання: приваблюють аудиторію відвідувачів ТРЦ та зміцнюють … Читати далі Retail hacks by Arricano: чому театрали, гіди, блогери та скетчери відвідують ТРК Проспект
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити