Новий рекордсмен: як пройшло відкриття найбільшого в Україні ТРЦ Respublika Park (фоторепортаж)

Новий рекордсмен: як пройшло відкриття найбільшого в Україні ТРЦ Respublika Park (фоторепортаж)

13.11.2021 11:02
  44984
Іван Зайцев

“Найкращі у найбільшому” – такий слоган можна застосовувати, говорячи про ТРЦ Respublika Park. Адже окрім того, що сам ТРЦ став самим великим в Україні, тут знаходяться багато найбільших магазинів провідних міжнародних та українських брендів, а також найбільший у Європі парк живих рослин в будівлі торговельного центру та найдовші американські гіркі у критому просторі.

Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою

12 листопада відбулася чи не найочікуваніша подія на ринку торговельної нерухомості України – після майже 10 років проектування та будівництва відкрився найбільший торговельно-розважальний центр України – Respublika Park. Шлях від ідеї до фінальної реалізації проекту виявився довгим і нелегким (докладніше про це можна почитати тут), але зусілля команди нового власника проекту дозволили у стислі терміни закінчити всі роботи й відкрити ТРЦ у заявлену дату. І, що дуже важливо для українського ринку, який звик, що об’єкти або не відкриваються вчасно, або відкриваються з мінімальним заповненням – у Respublika Park на момент відкриття вже 61% орендних площ був зайнятий відкритими орендарями. А до кінця року цей показник досягне 79%.

Respublika Park, враховуючи складну ситуацію із пандемією COVID-19, і обмеженнями введеної в Києві “червоної зони”, відмовився від гучного свята відкриття ТРЦ, що, з огляду на масштаб проекту, могло б стати святом для киян та мешканців найближчих міст. Замість цього керуюча компанія комплексу перерахувала кошти Київській міській клінічній лікарні №10 для закупівлі обладнання для рятування важкохворих людей.

Але зовсім без свята Respublika Park перших відвідувачів не залишила: були й аніматори, й святковий концерт, й розіграші призів і подарунків від ТРЦ та орендарів.

Навіть без офіційної урочистої церемонії у перший день торговельно-розважальний центр відвідало чимало гостей. Доречи, у ТРЦ ще до офіційного відкриття запрацював центр вакцинації, і до нього ще зранку могли пройти перші клієнти, які записалися у програмі Helsi. А згодом черга до пункту стала чи не більшою, ніж до будь-якого магазину.

Завдяки великій площі об’єкту та можливостям облаштувати магазини у новому форматі, багато компаній у новому ТРЦ відкрили свої флагманські формати. Так, в Respublika Park відкрився найбільший в Україні Сільпо, найбільший LC Waikiki, який став ювілейним – 50-м магазином мережі в Україні, найбільший супермаркет для дітей Антошка, найбільший данський магазин товарів для дому JYSK і ще багато флагманських форматів провідних торгівельних мереж. Окрім цього, за інформацією ЗМІ, у Respublika Park відкриється другий в Україні – й найбільший за розмірами – магазин шведського меблевого гіганту IKEA. Але поки представники ТРЦ офіційно цю новину не коментують.

Нагадаємо, загальна площа суперрегіонального ТРЦ Respublika Park становить 300 000 кв. м, орендна – 135 000 кв м. Гордістю ТРЦ є унікальний живий парк під дахом. У торговій галереї розташується понад 500 орендарів – магазини одягу та взуття, косметики та аксесуарів, товарів для дому, послуги. Продуктовим якорем став флагманський магазин мережі Сільпо  площею 10 000 кв.м.

Також у Respublika Park розпочне роботу найбільший в Україні 15-зальний кінотеатр Multiplex з новим IMAX, інноваційний digital-парк розваг Neopolis, буде представлено близько 50-ти ресторанів різного формату, а також фітнес-центр. Паркінг ТРЦ розрахований на 3500 машиномісць.

Серед переваг ТРЦ Respublika Park – унікальний громадський простір «Оазис» із живими рослинами (загальною площею 2000 кв. м), перша в Україні аеродинамічна труба у ТРЦ (заввишки 20 метрів, 16 метрів вільного польоту).

А також інноваційний digital-парк розваг Neopolis з величезним вибором VR та AR-атракціонів та кіберспортивною зоною (площею 11 000 кв. м), і найбільша в Європі американська гірка під дахом ТРЦ.

Серед орендарів ТРЦ – такі fashion-оператори як магазини групи Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho) загальною площею 7000 кв. м, деякі з них представлені в ТРЦ абсолютно новому дизайнерському форматі. А також – універмаг одягу H&M, бренди компанії LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay), магазини мережі MTI (Intertop, Ecco, Geox, Skechers, Timberland, Marc O’Polo, The North Face, Vans, Armani Exchange, Tous, Pandora ), магазини групи MD-Fashion (Under Armour, STEM, Tommy Hilfiger, Diesel, Calvin Klein, Mexx, Etam).

Спортивні товари представлені такими брендами: Arena, New Balance, PUMA, Nike, Марафон, Intersport, Sportmaster та іншими. У галереї дитячих товарів розташований флагманський формат магазину мережі Антошка (1500 кв. м), також Будинок Іграшок, Librarium, Chicco та інші. Пул орендарів доповнять магазини JYSK, DeFacto, LC Waikiki, Brocard, Yves Rocher, ЖАН, Master Zoo та багато інших.

«Відкриття ТРЦ Resbulika Park відбулося із наповнюваністю 61%. З упевненістю можемо сказати, що до кінця року буде відкрито 79% площ. Ми вважаємо це великим успіхом з огляду на те, що зараз Київ перебуває у червоній зоні. Хочу зазначити, що ми сконцентрувалися на найважливішому, і кошти, які планувалося витратити на концертну програму з нагоди відкриття, було спрямовано на закупівлю медобладнання для Київської міської лікарні №10 для боротьби з пандемією», – заявила генеральна директор ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива.

Над проектом працювали: генеральний підрядник – KAN Development (Україна), концепція парку розваг – KCC Entertainment Design (Бельгія), концепція фасаду та благоустрою території – TconcepT (Нідерланди), розробка фірмового стилю та концепції навігації – Air Design (Велика Британія), архітектор проекту – бюро «Архіматика».

Читайте також –

Юлія Щаслива, Respublika Park: Урочисто відкриємо ТРЦ в період з 26 жовтня по 15 листопада 2021 року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

В США 5 листопада відбулись президентські вибори, перемогу на яких здобув Дональд Трамп, який має не найкращу репутацію...
time icon  
  76
Усі новини ринку