Особистий рекорд: скільки торгових площ минулого року здала в експлуатацію Synergy Construction
В 2021 році компанія Synergy Construction успішно реалізувала 56 проектів загальною площею понад 53 000 кв. м.
Минулий рік компанія Synergy Construction активно працювала над облаштуванням та оздобленням магазинів для українських та міжнародних рітейлерів. І у підсумку побила власний рекорд, здавши в експлуатацію майже вдвічі більше проектів, ніж у 2020-му ( було реалізовано 30 проектів).
Традиційно, найбільша кількість магазинів, над якими працювала будівельна компанія, знаходилась у Києві, але активність компанії не обмежувалася лише столицею. Фахівці реалізували проекти в Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, Луцьку, Вінниці, Миколаєві, Херсоні, Запоріжжі, Чернігові, Бучі та Чернівцях.
Серед клієнтів Synergy Construction – визнані вітчизняні та міжнародні бренди одягу, взуття та домашнього текстилю, значна кількість яких вже не перший рік довіряє професійній команді відкриття своїх нових магазинів.
Найгучніші проекти року
Минулого року відбулось відразу кілька довгоочікуваних відкриттів.
Так, 1 червня 2021 року у Запоріжжі відчинив свої двері перший у місті магазин Sinsay польської групи LPP у ТРЦ Аврора. Площа торгової точки склала понад 1100 кв. м. Оформлення об’єкту виконане у світлих тонах з акцентними наклейками на стінах та з ламелями на стелі. Окрему увагу було приділено зручному зонуванню товарів для жінок, чоловіків та дітей. А вже в грудні у запорізькому ТРЦ Аврора відбулося відкриття перших у місті магазинів вуличного одягу House та Cropp. До того ж Cropp було виконано у новому сучасному дизайні, який розробили архітектори групи LPP, а втілили у життя фахівці Synergy Construction. Концепт передає дух динамічного урбаністичного стилю за допомогою білих стін, чорних контрастних металевих конструкцій та акцентного світла. Чітка навігація, широкий простір між стійками та зручні примірочні забезпечують комфортний шопінг.
Магазин Sinsay у запорізькому ТРЦ Аврора
Магазин Cropp у запорізькому ТРЦ Аврора
Магазин House у запорізькому ТРЦ Аврора
Одним із найгучніших та наймасштабніших проектів минулого року стало відкриття флагманського триповерхового магазину LC Waikiki в історичній будівлі на вул. Хрещатик, 50.
Торгова площа магазину становить 1200 кв. м. Колекції одягу, взуття та аксесуарів розділили за поверхами: чоловічий асортимент знаходиться на першому поверсі, жіночий – на другому, дитячий – на третьому. Також на третьому поверсі знаходиться концептуальний shop-in-shop – LCW Dream, де можна придбати білизну, піжами та одяг для дому.
Дизайн магазину, над втіленням якого працювала команда Synergy Сonstruction, виконаний в концепції DP-B: великої кількості світла, білих стін, світлих підлог і відчуття простору. Колір торгового обладнання змінюється в залежності від відділу: сіро-коричневі стенди в зоні чоловічого одягу, кристально-білі – в дитячому відділі. В цілому інтер’єр магазину виглядає простим і відкритим, але при цьому багато уваги приділено деталям, які додають родзинку інтер’єру та забезпечують додатковий комфорт.
За участі Synergy Сonctruction у 2021-му одеські та львівські модники нарешті мають можливість придбати речі найпопулярного шведського рітейлера H&M. У серпні бренд відкрив двоповерховий магазин в одеському ТРЦ Riviera Shopping City на площі майже 2200 кв. м, який став першим в Одесі та сьомим в Україні. У цьому магазині представлені відділи жіночого, чоловічого, підліткового та дитячого одягу, відділ товарів H&M Home, а також H&M Sport та H&M Mama.
Продуманий до найменших деталей інтер’єр магазину повністю відповідає ДНК бренду: у оформленні об’єкту використовувались лише природні матеріали, теплі кольори та м’яке освітлення. Партнером з оформлення об’єкту стала компанія Synergy Construction.
Окремо слід зазначити, що Synergy Construction виконала проектування та здійснювала авторський нагляд під час ремонту першого магазину H&M у Львові, який з’явився у ТРК Victoria Gardens. Площа магазину, який розмістився на двох поверхах, становить 1900 кв. м. Інтер’єр виконаний у найновішій концепції бренду і відрізняється м’яким освітленням та природними кольорами, що створює комфортні умови для шопінгу.
Відкриття року
12 листопада після 10 років проектування та будівництва відбулося відкриття найбільшого торгово-розважального центру в Україні – київського Respublika Park. У цьому ТРЦ розташувалася велика кількість магазинів провідних міжнародних та українських брендів. А завдяки величезній площі об’єкту та можливостям відкрити у ньому торгові точки у новому форматі, чимала кількість компаній відкрили тут свої флагманські магазини. Загалом на момент відкриття у Respublika Park вже було зайнято 61% орендних площ, а до кінця року цей показник сягнув близько 79%. За участі Synergy Construction у ТРЦ Respublika Park було облаштовано відразу вісім магазинів загальною площею 7834 кв. м, серед яких флагманські бренди LPP, DeFacto, Usupso та BraBraBra.
Польська fashion-група LPP відкрила у новому торгово-розважальному центрі свої головні бренди – Reserved (2683 кв. м), Sinsay (1598 кв. м), Mohito (615 кв. м), Cropp (778 кв. м) та House (744 кв.м). Просторий магазин Reserved, який у своїх колекціях поєднує класику з найсучаснішими модними тенденціями та розрахований на міських жителів, оформлений у білих тонах з контрастними чорними елементами на стінах та стелі. Усі дзеркала оздоблені лед-підсвіткою по контуру, що допомагає краще відтінити одяг. А у зоні вхідної групи встановлені манекени з total look бренду, покликані приваблювати відвідувачів.
Бренд Sinsay створює одяг для підлітків та молоді, а також має колекції для батьків і дітей. У цьому магазині представлений шикорий асортимент повсякденного одягу та аксесуарів за помірними цінами. Торгова точка бренду у ТРЦ Respublika Park має чітке зонування з яскравою навігацією по департаментах і відділах. Просторий зал з холодним освітленням, лицьова розвіска та викладка за кольорами створюють умови для комфортного шопінгу.
Магазин Mohito орієнтується на жінок, які віддають перевагу елегантному міському одягу, що поєднує в собі класику, сучасні тенденції та зручний крій. Інтер’єр магазину Mohito, так само як і магазин Reserved, виконаний у світлих тонах, має акцентоване верхнє освітлення, а також додаткову рамкову лед-підсвідку на стінах.
Бренд Cropp пропонує відвідувачам одяг в урбаністичному стилі, що натхненний сучасною культурою, вуличним мистецтвом та музикою. Магазин бренду має оригінальний дизайн, який з самого початку привертає увагу яскраво-зеленою вивіскою на чорному фоні, а потім дивує незвичними елементами інтер’єру (навігація магазину у вигляді дорожніх знаків, пофарбовані відра замість світильників та стелажі із залізних решіток).
У магазині House можна придбати одяг у casual стилі та виразні аксесуари. Інтер’єр бренду, що орієнтований на молоду аудиторію, оформлений за допомогою імітації цегляних стін, на яких розмістились назви різних районів Києва. Затишку інтер’єру надають оригінальні світильники, виконані із плетених корзин.
Магазин турецького fashion-рітейлера DeFacto, який зайняв площу у 1285 кв. м, виконаний з натуральних матеріалів (дерева, ротанга і металу) та оздоблений у світлих приємних відтінках, що сприяють комфортному перебуванню у залі. А велика площа приміщення створює відчуття легкості і простору.
Невелика за розміром студія комфортної білизни (всього 45 кв. м) BraBraBra, тим не менш, має продуманий до найменших деталей та оригінальний інтер’єр, оформленням якого займалась компанія Synergy Construction.
Synergy Construction також допомогла підготувати до відкриття магазин японського бренду Usupso загальною площею 86 кв. м. У цьому магазині можна купити товари для яскравого життя (косметику, аксесуари, різноманітні гаджети, іграшки, кухонне приладдя, товари для спорту та подорожей). Яскраве освітлення та білі кольори у оформленні торгового залу акцентують увагу відвідувачів саме на широкому асортименті та не відволікають на інші деталі.
13 магазинів за 12 місяців
На окрему увагу заслуговує робота команди над мережею магазинів Sinsay, що входять в групу LPP. За рік фахівцям компанії вдалось відкрити 13 магазинів в дев’яти містах України. Загальна площа усіх 13 об’єктів склала 17 025 кв. м.
Усі торгові точки бренду було виконано в оновленому концепті з чітким зонуванням та кольоровою навігацією по департаментах і відділах та зі сфокусованим освітленням, що допомагає спрямовувати увагу відвідувачів на конкретні товари та, водночас, створює приємну атмосферу для шопінгу.
Професійна та злагоджена команда
Synergy Construction справедливо вважається лідером будівельного ринку, яка за час свого існування встигла реалізувати понад 100 000 кв. м торговельних і комерційних площ та налагодити партнерські відносини з великою кількістю постійних клієнтів (серед яких H&M, LC Waikiki, LPP, NewYorker, DeFacto, Usupso та інші).
Команда Synergy Construction забезпечує комплексний підхід до реалізації об’єкту, якісно виконуючи оформлення як торгового залу, так і усіх складських і підсобних приміщень. А архітектурний відділ компанії, який безпосередньо працює над створенням проектів, завжди керується Державними будівельними нормами України, узгоджуючи їх з дизайнерським концептом замовника та здійснюючи прискіпливий авторський нагляд у ході проведення ремонтних робіт згідно з проектами.
Наразі фахівці компанії вже розпочали ремонт магазинів Reserved у харківському ТРЦ Planeta Mall. Крім того, нещодавно стартували роботи над створенням двох нових магазинів NewYorker у столичному ТРЦ Respublika Park та ТРЦ Hollywood в Чернігові.
Synergy Construction завжди готова до співпраці з новими клієнтами та гарантує виконання ремонтних та дизайнерських робіт на найвищому рівні.
Читайте також –